Un pic de shopping in Florenta

03 octombrie

Nu am uitat de preferate, dar tot astept o lumina decenta. Intre timp, vreau sa va povestesc despre weekendul trecut, cand am plecat la Florenta. Am stat doar doua zile, dar am vazut o multime de locuri si am avut si timp de un pic de shopping. In cazul in care vreti sa vizitati acest oras, va recomand sa stati 3-4 zile.

Inainte sa va plictisesc cu imagini din vacanta, o sa va arat ce mi-am cumparat.


Florenta este faimoasa pentru produsele din piele. Exista numeroase fabrici in afara orasului, asa ca veti gasi tot ce va doreste inima. Prima oara am vazut gentuta mica. I-am dat tarcoale, dar am zis ca parca totusi nu as avea nevoie de ea. Evident, a doua zi dimineata m-am prezentat in magazin si am cumparat-o.


In aceeasi zi am mai intrat in cateva magazine "de profil". Nu cu un scop anume, doar asa, ca sa imi mai clatesc ochii :) Si uite ca atat de bine i-am clatit, incat am plecat acasa cu inca o geanta, tot rosie. Totusi, nuanta este mai vie, mai deschisa, iar modelul este mai elegant. Am primit cateva complimente de cand o am si chiar imi place foarte mult.


Pentru ca a venit toamna, iar in Milano esarfele sunt destul de scumpe, m-am bucurat sa gasesc un stand intreg cu preturi in jur de 5-10 euro. Erau atat de multe si m-am tot invartit in jurul lor incat, pana la urma, am ales doua care seamana. Mi-am dat seama abia acasa, evident... Dar tot frumoase sunt!


La loc de cinste se afla ceasul Fossil, un cadou anticipat pentru ziua mea de nastere, care este la sfarsitul lui octombrie. E tare chic si frumos. Ca sa nu mai zic ca are o cutiuta simpatica foc.


Dupa cum vedeti, chiar si in doua zile am reusit sa fac prapad, desi nu mi-am propus asta in mod expres. Cred ca am intrat in 5 magazine, in total.

Mai jos am pus si cateva poze cu Florenta. A fost foarte frumos, iar arhitectura este cu adevarat deosebita. Orasul este ca o mica bijuterie.























Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii