Preferatele lunii octombrie

01 noiembrie

Ce bine este sa fie vineri si sa stai in acasa :D Parca viata e mai frumoasa si ai energie sa faci orice. Eu, spre exemplu, am facut poze pentru preferatele lunii octombrie.


Luna asta e destul de plina de noutati, as putea spune. Cele mai multe se regasesc printre produsele de buze. Nici nu imi mai amintesc de cand nu am mai avut atat de multe preferate de acest fel.


Daca ma urmariti pe pagina de Facebook, stiti ca am achizitionat un ruj de la Rimmel, din colectia Kate Moss - 104. Este o nuanta foarte frumoasa si discreta, fiind apropiata de culoarea buzelor.
Maybelline Colorsensational Popstick a fost un cadou de la o colega si eu il folosesc mai mult pentru hidratare, dat fiind faptul ca este aproape transparent. Eu am nuanta 060, Citrus slice. Urmeaza un review cat de curand.


Maybelline Colorsensational Cream Gloss este un preferat de multa vreme. Swatch-uri cu nuanta 415 Coral blush gasiti aici. Luna aceasta am purtat destul de des pe buze 105 Cashmere Rose.


Am tot auzit despre produsele Burt's Bees, dar am avut o revelatie doar dupa ce le-am incercat. Iubesc pur si simplu Beewax Lip Balm si Lemon Butter Cuticle Cream. Daca aveti ocazia, nu ezitati sa le cumparati.

Si trei produse preferate de par: samponul uscat Batiste, heat defence TRESemmé (prezentat aici, intr-o alta varianta) si CHI Volume Booster. 


Iubitul meu creion de sprancene Avon nu se mai afla printre noi, asa ca a trebuit sa gasesc alta solutie. Aveam cumparat de ceva vreme Essence Eyebrow Stylist Set. Desi nu ma incanta produsele pudra pentru sprancene, pot zice ca acesta este bun. Singura problema este ca dureaza mult mai mult sa imi fac sprancenele acum :(


Va dati seama ca mai e un pic si VINE CRACIUNUL?!! :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii