Review: Spumant de baie solid Sunny Side Lush

27 noiembrie

Unul dintre cele mai mari regrete de-ale mele este faptul ca nu am cada aici, in Milano. Chiar sufar, sa stiti :) Daca cititi blogul in mod constant, stiti faptul ca sunt total dependenta de bai lungi si de produsele care pot imbunatati senzorial aceasta experienta. Pur si simplu ma relaxez, citesc o carte si parca uit de toate grijile de peste zi. Asa se face ca de fiecare data cand ajung acasa, chiar daca pentru doua zile, imi rezerv doua ore (sau poate chiar mai mult ^_^) de rasfat.

In acest weekend m-am dus special in magazinul Lush din Controceni, ca sa imi cumpar un spumant de baie sau orice altceva care mi-ar fi facut cu ochiul. Din pacate, nu este chiar cel mai bine dotat, dar tot am plecat acasa cu un spumant de baie solid vegan, pe numele sau Sunny Side.

spumant Lush

Pretul este destul de piperat (27,8 lei), dar poate fi folosit de doua ori, fiind o cantitate destul de mare. Daca va uitati la poza, o sa va dati seama de ce l-am ales: este pur si simplu un bulgare auriu acoperit cu sclipici! Inainte de a-l cumpara, m-am interesat daca sclipiciul ramane lipit de piele si, fiind asigurata ca nu o sa se intample asta, m-am dus repede acasa ca sa il incerc.

Lush spumant solid

Nu l-am folosit pe tot, ci l-am rupt in doua, asa ca cealalta jumatate inca ma asteapta cuminte acasa. Imediat ce l-am pus in apa a inceput sa se dizolve, fara a face insa spuma. Apa a inceput sa "sclipeasca", devenind incet, incet aurie. In momentul in care am mutat spumantul sub jetul de apa, a inceput sa produca si spuma, dar nu in cantitati impresionante.


Producatorul sustine ca ar trebui sa miroasa a portocale si mandarine, dar nu pot spune ca este chiar asa. Mirosul este placut, discret, dar fara a ma duce neaparat cu gandul la citrice. Ceea ce mi s-a parut important este faptul ca printre ingrediente se regaseste si un ulei (ulei de portocale dulci), lucru care chiar s-a simtit. Odata cu dizolvarea spumantului, mi s-a parut ca apa a capatat o textura mai bogata, placuta, fara a deveni totusi uleioasa. Mai mult, dupa ce am iesit din baie, n-am avut acel sentiment de piele care ma strange (cum se intampla uneori dupa folosirea spumantelor), ba din contra, mi s-a parut ca este hidratata. Dupa ce am folosit si o crema, chiar ca aveam piele de bebelus :D De asemenea, pot confirma faptul ca sclipiciul nu a ramas lipit de piele.

Lush

Desi cam scump, chiar mi-a placut acest produs. Daca il vreti pentru spuma, nu vi-l recomand. Sunt o multime de produse din comert care functioneaza de o mie de ori mai bine (aici unul de la Balea). Daca insa va intereseaza si efectul asupra pielii, precum si experienta in sine (baie aurie, miros placut, uleiuri hidratante), atunci zic ca merita sa il achizitionati si sa va rasfatati din cand in cand.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii