Preferatele lunii noiembrie

03 decembrie

Mai e un pic si vine Craciunul :D Am dat frau liber entuziasmului atunci cand in scara blocului meu a aparut un brad gata impodobit.

A fost o luna ocupata, nu tocmai usoara. Asa se anunta si decembrie. Totusi, in weekend am profitat de soare si am facut poze preferatelor lunii. Cateva dintre produse sunt noi, cateva s-au regasit si in postarile din lunile trecute.


Tenul meu nu se simte deloc bine in aceasta perioada. A devenit gras si incarcat. Asa ca am decis sa iau atitudine. Am auzit ca masca Terra Madre de la Lush ar fi foarte bune pentru astfel de probleme, asa ca am fugit repede si am cumparat-o. Imi place si ii voi face un review in viitorul apropiat.


Kiko EnerC Booster ar trebui sa ajunte tenul, facandu-l mai luminos si revigorandu-l. Eu am observat ca ajuta mai degraba la problemele cu cosurile, asa ca nu ma plang deloc. Ba chiar il folosesc de cateva ori pe saptamana.


M-am indragostit de la prima aplicare de crema de picioare de la Sabon. Ma bucur asa de mult ca am acasa un borcanel intreg (150 ml) luat la ultima comanda. Momentan profit de varianta mai mica pe care am primit-o cadou de ziua mea.


Am avut o zi mai colorata in materie de rujuri. Asta pentru ca am folosit Russian Red de la MAC, dar nu la capacitate maxima, ci doar tapotat pe buze pentru un aspect mai discret (atat cat poate fi discret un asemenea rosu). De asemenea, am ramas fidela si rujului Rimmel - Kate Moss 104.


Sunt in continuare indragostita de balsamul de buze de la Burt's Bees. Am profitat de un coleg care a fost plecat din UK si mi-am refacut stocul cat pentru un an de zile :D


In ceea ce priveste machiajul ochilor, am abuzat de paleta Sleek Oh so special, mai ales de rozuri.


Desi ma culc la ore decente, am observat ca sunt din ce in ce mai obosita, poate si din cauza stresului de la serviciu. De aceea, mi se pare ca anticearcanul iluminator de la Collection - Iluminating Touch este foarte folositor. Nu bagati in seama ambalajul, care s-a facut tare urat.


Tot pentru a trisa un pic si a ascunde oboseala, am folosit pe linia ochilui creionul de la Oriflame. Un review complet gasiti aici.


Daca aveti intrebari, va raspund cu placere :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii