Review: NARS One Night Stand Blush Palette (special edition)

30 decembrie

Blush-urile NARS sunt celebre in lumea de beauty atat pentru calitatea extraordinara, cat si pentru pretul destul de piperat. Desi am auzit vorbindu-se despre ele de nenumarate ori, nu m-am indurat sa scot banii necesari pentru a le incerca.

Toate planurile mele de cumpatare au fost date peste cap atunci cand planetele s-au aliniat si am intrat in Sephora (Milano) si am dat cu ochii de editia speciala One Night Stand Blush Palette. Daca punem la socoteala si faptul ca aveam un voucher de 20% reducere...bum! 


Pretul intreg este de 55 de euro, dar paleta contine 4 blushuri, un bronzer si un highlighter, toate intr-un ambalaj sleek si elegant. Singurul minus este faptul ca se pateaza cu usurinta, orice amprenta fiind vizibila si destul de greu de curatat. Oglinda din interior este imensa si extrem de folositoare in cazul in care calatoriti. 


Blush-urile au o marime decenta, nu cat un full-size, dar suficienta pentru mine. Ma bucura enorm faptul ca asa am ocazia sa incerc dintr-o lovitura unele dintre cele mai celebre nuante NARS. Paleta contine iluminatorul Devotee, bronzerul Laguna, blush-urile Mistinguette, Deep Throat, Orgasm si 
Goulou.

Guy Bourdin

Bronzer-ul Laguna este perfect pentru nuanta mea de piele, avand un efect natural si conferind un glow discret, exact cat trebuie. Highlighter-ul Devotee este ok, dar nu mi se pare cu mult mai bun decat alte produse de acest fel din comert. Este nevoie de foarte putin pentru a ajunge la efectul dorit.

Devotee swatch, Laguna swatch
Devotee (highlighter), Laguna (bronzer)

Blush-urile sunt pigmentate si rezista pe ten. Imi place in mod deosebit Mistinguette (un roz mat), deoarece, cu ajutorul sau, obtin un look extrem de fresh, après-ski (cum mi s-a zis :D)

Mistinguette swatch, Deep Throat swatch
Mistinguette (blush), Deep Throat (blush)

Goulou este perfect pentru toamna si iarna. Chiar ma plangeam aici ca imi lipseste o astfel de nuanta.

Orgasm swatch, Goulou swatch
Orgasm (blush), Goulou (blush)

Orgasm si Deep Throught (da, le-am folosit pe amandoua in aceeasi propozitie :D) sunt peach-uri cu un pic de shimmer auriu. Desi in swatch-urile de mai sus Deep Throught a prins un pic mai multa lumina, in realitate mi se pare mai discret decat Orgasm. Ambele nuante sunt perfecte mai ales pentru primavara si vara.

Nu pot decat sa ma bucur ca am achizitionat aceasta paleta. Desi are un pret mai ridicat, contine o multime de nunate superbe, care vor dura o vesnicie. Nu ma vad consumandu-le prea curand.

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii