Preferatele lunii ianuarie

30 ianuarie

Pentru ca sunt de o harnicie nemaipomenita * :D * am facut poze preferatelor din aceasta luna.

Naked 3 nu cred ca are nevoie de prezentare. Pot spune ca imi place la nebunie si am impresia ca e posibil sa devanseze Naked 1 in preferintele mele. Pregatesc un review, dar nu sunt multumita de pozele cu swatch-uri.


NARS One Night Stand Blush Palette este minunata. In acest moment, blush-ul meu preferat este Mistinguette (swatch-uri aici).


Nu stiu de ce, dar cu The're real de la Benefit am o relatie ciudata de love-hate. Si pentru acest rimel pregatesc un review in care sa va povestesc mai multe. Despre fardul crema de la Kiko Sunset Coral puteti citi aici. Este perfect ca baza/ in combinatie cu Naked 3. Tusul de la Maybelline ramane pe baricade, desi l-am uitat deschis o zi intreaga.


Imi plac produsele de la CHI. Volume Booster chiar da volum desi, din cauza parului meu foarte subtire, il si incurca. Iar Silk Infusion imi pastreaza varfurile hidratate.


O noua descoperire in aceasta luna este creionul de sprancene de la Anastasia Beverly Hills. Dara stia ca imi doresc foarte mult sa il incerc si a fost o super draguta (multumeeesc Dara!). Este un produs tare bun. Ma oftic doar pentru ca nu am apucat sa ii fac poze inainte sa se curete scrisul de pe ambalaj. Era atat de elegant.


Despre Collection Illuminating touch brightening concealer va invit sa cititi aici.


Desi am uitat sa ii fac poza individuala, un alt preferat a fost balsamul de buze de la Burt's bees, varianta clasica cu miere si menta. Hidrateaza bine, fiind potrivit pentru zilele reci.

Imi dau seama ca luna aceasta am descoperit destul de multe produse noi si bune. Sper ca februarie sa fie cel putin la fel de interesanta.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii