Un pic de shopping nu strica niciodata...

26 ianuarie

La reducerile din vara m-am dat de-a dreptul in stamba si am achizitionat o multime, dar o multime de lucruri frumoase. De data asta am fost mult mai chibzuita, fiind inca sub influenta cumparaturilor facute de Craciun.

Mi-am dorit foarte mult o geanta mica, de piele neagra. Nu am gasit nimic pe placul meu pana luna aceasta. La inceput m-a sedus una de la Mandarina Duck, dar am fost descurajata de pret. Inainte sa intru intr-o depresie, am dat peste micuta asta de mai jos, la Mango.



Sunt indragostita iremediabil de culoarea forest green. Nu planuiam sa imi cumpar o geanta in nuanta asta, dar n-am putut rezista cand am descoperit una la Banana Republic, redusa 50%.



De la GAP am achizitionat o pereche de boyfriend jeans. Imi tot facea cu ochiul acest model, dar parca nu ma avantaja deloc. Totusi, cei de la GAP vin bine, probabil si din cauza kg acumulate in perioada sarbatorilor :(


De la Tommy Hilfiger am cumparat o bluza tare simpatica. Desi nu ma imbrac sport, mi-a placut mult prea mult ca sa o las in magazin. Am cautat un tricou alb cu typo negru, mulat, de mi-au iesit ochii din cap. Singurul decent a fost la Bershka.


Tot la Bershka am gasit si perechea perfecta de jeans skinny, iar de la Mango mi-am luat niste pantaloni usori, potriviti de vara.


De la Massimo Dutti am achizitionat o bluza foarte frumoasa. Nu era in plan, dar m-am indragostit pe loc. Scuzati faptul ca este sifonata.


O mare dezamagire a fost puloverul de la Romwe. Pe mine nu arata bine deloc, este prea mare si nu se aranjeaza. O sa mai incerc cateva combinatii, poate si o curea, dar nu cred sa ii dau de cap. E pacat, deoarece imprimeul e perfect pentru iarna.


Pe micutii astia i-am gasit intr-un magazin local. Va vine sa credeti ca am dat doar 20 de euro pe ei? Iubesc reducerile :D


M-am abtinut de la cumparat cosmetice, dar am profitat de reducerile de la Kiko. Ojele din colectia Mirror sunt pur si simplu superbe. O sa revin cu un NOTD. De asemenea, voiam si de o noua pensula de blending. Cele de la Sigma sunt foarte bune, dar un back-up nu strica niciodata.



De cand am venit aici, m-am indragostit de florile artificiale. Inainte de asta mi se pareau tare urate si false, dar ceva s-a intamplat si mi-am schimbat parerea. Am deja doua buchete frumoase (aici si aici), dar mai aveam nevoie de unul. Anterior luasem trei trandafiri galbeni carora nu le gaseam locul sub nicio forma. Din intamplare, am dat peste un buchet format din flori albe, la care am adaugat si trandafirii galbeni. Rezultatul este aranjamentul de mai jos. Mi se pare ca arata perfect.


Ieri m-am lipit de un sfesnic micut, din sticla. Adevarul este ca mi-a ramas gandul la unul de la Zara Home, dar mi s-a parut mult prea scump. Dar cred ca si acesta va arata bine, odata ce o sa ii pun si o lumanare alba.


Voi ati profitat de reduceri? Ati gasit ceva frumos?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii