Produse consumate

20 februarie

In ultima luna am fost foarte harnica, asa ca am consumat o multime de chestii, zic eu. Aici puteti vedea postarea din ianuarie. Si de fiecare data cand termin un produs parca ma simt mandra de mine, nu stiu de ce. Aveti si voi sentimentul asta? :D


Am terminat stocul de dischete demachiante Sensiblu aduse din Romania, dar am achizitionat unele la fel de mari, de la un magazin local. Sunt curioasa daca imi vor placea. De asemenea, am consumat si demachiantul Estée Lauder Perfectly Clean (review aici). L-am folosit impreuna cu Clarisonic Mia.


Inca de cand eram acasa ma uitam cu atentie la raftul cu Tesori d'Oriente din Carrefour, dar mereu mi s-au parut niste produse scumpe. Gelul de dus cu ulei de argan a fost un cadou primit cu o revista pe care am dat 2 euro. Mi s-a parut ok, miroase foarte frumos, dar nu m-a impresionat.


Pentru ca sunt o persoana ambitionasa incapatanata, am decis sa nu folosesc fondul de ten de la Clinique cumparat in octombrie pana nu termin macar unul dintre cele deja deschise. Si am reusit!  Este vorba de Bourjois Healthy Mix. Chiar daca in poza pare ca mai are un pic, va trebui sa ma credeti pe cuvant, pentru ca am incercat si incercat si nu mai vrea sa iasa nimic. Despre Healty Mix am scris aici. Este un fond de ten extrem de bun, pe care il recomand din toata inima.
Rimelul de la Gosh Boombastic a fost ok. Deoarece exista o multime de alte optiuni pe piata, nu stiu daca l-as cumpara din nou in viitorul apropiat. Daca totusi va cade in mana, eu zic sa il incercati.


Desi ma cam plictisisem de serumul Lancôme Advanced Genefique si salivam la cel de la Kiko, am fost ferma pe pozitii si l-am folosit pana la ultima picatura. Voi reveni cu un review cat de curand. Despre serumul de la L'Occitane nu am prea multe lucruri de zis tinand cont de cantitatea minuscula din mostra de mai jos. Mi s-a parut ok-ish, dar nu m-a convins.
Este a doua sticluta de Lancôme Hydra Zen pe care o consum. Cred ca o sa scriu mai multe despre aceasta crema de zi, dar pot sa va spun de pe acum ca nu m-a impresionat.


Din pacate, nu am reusit sa termin lip scrub-ul de la Lush (review aici). A expirat, deci a trebuit sa il arunc :(


Pentru ca stiti ca sunt mare iubitoare de mostre, m-am gandit sa va arat si ce produse am mai incercat. Ideea mi-a venit cam tarziu, asa ca am reusit sa salvez doar ambalajul unei masti de la Aesop - Chamomile Concentrate Anti-Blemish Masque. Mi-a placut, dar 41 euro pentru un full size mi se pare cam mult :D


Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii