Review: Ivatherm - Body hydrating cream

26 februarie

Nu stiu cum e la voi, dar aici a dat o grindina de-a dreptul suspecta. In 10 minute s-a depus un strat destul de gros de bucatele de gheata. Si daca tot e vreme urata si de stat in plapuma, m-am gandit ca ar fi momentul potrivit sa imi adun gandurile si sa va povestesc despre Body hydrating cream de la Ivatherm pentru piele sensibila.


Am ajuns in posesia acestei creme de corp prin intermediul unei reviste cumparate acum un an de zile, daca nu ma insel. Dar cum colectia mea de creme este vasta, i-a venit randul abia acum doua luni.
Ambalajul este specific brand-ului Ivatherm: curat, simplu si functional si de fiecare daca cand il privesc ma duce cu gandul la o farmacie. Tubul pe care il am eu contine 100 ml, desi pe site am vazut doar varianta de 200 ml. Deci ori am eu nevoie de ochelari, ori a fost vorba de o editie speciala in parteneriat cu revista al carei nume nu mi-l amintesc.


Textura este densa, cremoasa si la prima vedere pare un pic grasa. Chiar si dupa ce o aplic pe corp am aceeasi senzatie si nu imi place sa ma imbrac imediat. Totusi, dupa un minut, doua, intra piele, fara a lasa o pelicula grasa, asa cum se intampla cu alte produse de acest fel. Faptul ca nu are miros este un minus pentru mine, dar cu siguranta acest aspect va face fericita o persoana cu pielea sensibila, care nu suporta parfumul.
Hidrateaza bine si mi se pare o crema potrivita pentru sezonul rece, cand pielea este mai deshidratata, mai ales cea de pe picioare. Totusi, nu as folosi-o si dimineata si seara, asa cum recomanda producatorul. In primul rand pentru ca nu simt nevoia, iar in al doilea rand pentru ca mi se pare un pic prea "grea" si nu as avea rabdare sa intre in piele. Un sorbet ar fi mult mai potrivit pentru dimineata.


In cazul in care sunteti pasionate de ingrediente, va las o poza mai jos. Eu nu sunt, asa ca atunci cand cumpar o crema ma ghidez mai mult dupa textura, hidratare si miros. Si desi mi-e jena, recunosc ca si ambalajul cantareste un pic la decizia de cumparare. Nu zic ca e bine, dar asa sunt eu :D
Totusi, daca ma iau dupa descrierea de pe site-ul Ivatherm, se pare ca are o ingrediente destul de pretentioase precum uleiul de Borago, acidul hialuronic, untul de shea, uleiul de migdale dulci sau apa termala Herculane.


Per ansamblu este o crema ok, dar eu una nu o sa o mai cumpar. Daca insa va intereseaza, tocmai ce am intrat pe site si am vazut ca au o promotie 1+1 gratis aici.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii