Review: Kiko smart eye pencil (blue)

07 februarie

Nu stiu daca urmariti serialul American Horror Story, dar eu am inceput sa ma uit la a doua serie sambata seara si pana marti m-am uitat inclusiv la a treia (si ultima). Acum viata mea pare mai goala, deci ma gandesc sa gasesc un alt serial interesant :)) Am facut aceasta mica introducere ca sa justific de ce am cearcane pana la genunchi.

Despre produsele Kiko v-am tot vorbit. Imi place faptul ca ofera calitate la un pret redus. Ca sa nu mai vorbim de perioada reducerilor, cand au niste oferte de-a dreptul extraordinare. Asa s-a intamplat si cu creionul Smart eye pencil, pe care l-am cumparat anul trecut. A fost in jur de 3 euro, daca nu ma insel.


Imi doream de ceva vreme un creion albastru deschis. Imi place ca din cand in cand sa il port sub linia ochiului, pentru un machiaj vesel, mai primavaratic.


Culoarea este foarte frumoasa (nuanta 813), asa cum veti vedea si mai jos, si pigmentata. Textura este cremoasa, facilitand aplicarea. Rezistenta este decenta astfel incat, daca folosesc si un fard pentru a-l fixa, machiajul ramane la locul lui de dimineata pana seara.

dermatograf albastru


Daca ajungeti intr-un magazin Kiko si cautati un creion dermatograf, va recomand cu incredere gama Smart eye pencil.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii