Comanda iherb

17 martie

Pentru ca am reusit sa ajung un weekend acasa, am profitat de ocazie ca sa iau in primire si ultimul pachet iherb. Am facut comanda pe 7 februarie, a plecat pe 11 si cam in doua saptamani era deja la posta.


Prin ianuarie va spuneam pe Facebook ca imi cam fac ochii doua pensule Real Techniques si nu ma puteam decide pe care sa o comand (blush brush sau powder brush). Ei bine, se poate vedea mai jos care a castigat batalia :D Ma gandeam sa revin cu o postare despre pensulele pe care le detin.


Despre eyelinerul Eye booster Physicians Formula v-am povestit aici. Desi in postarea respectiva ziceam ca nu ma grabesc sa il cumpar din nou, am recidivat si l-am luat pe maro. Link care iherb aici.


De la freebies am ales o masca Collagen Essence Mask. Ca sa fiu sincera, mereu mi-am dorit in secret sa incerc o masca de genul acesta ("cearceaf" ii zic eu :D). Tocmai ce mi-am mai cumparat una de la Sephora.


Cam astea au fost achizitiile. Voi ce va mai luati de pe iherb? Ati descoperit ceva interesant?

Toate produsele au link catre site daca vreti sa cititi mai multe despre ele. In plus, cei de la iHerb mi-au alocat codul IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda de pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

Daca aveti intrebari, va raspund cu drag :)

PS: NU UITATI DE SPRING GIVEAWAY. VA PUTETI INSCRIE AICI.



You Might Also Like

0 comentarii