Preferatele lunii februarie

03 martie

A venit si luna martie. Surprinzator, chiar mi-a lipsit agitatia cu martisoarele :D
O sa recuperez cu siguranta anul viitor.
In ianuarie am descoperit o multime de produse noi, insa nici februarie nu s-a lasat mai prejos, dupa cum veti vedea in continuare.


Despre solutia micelara de la Garnier am tot citit, imediat dupa lansare. Am cautat-o aici, dar nu am reusit sa o gasesc. Am avut norocul sa o cumpar tocmai din Praga, dintr-un DM. Apropo, stiati ca DM-ul de acolo are si J. Frieda si Aussie?


Pana acum eram indragostitia de Burt's Bees varianta clasica. Ei bine, vreau sa va spun ca lip balm-ul cu miere si vitamina e este mult mai mult. Imi hidrateaza buzele foarte bine, asa ca il folosesc seara, inainte de culcare.


Stiu ca nu e tocmai corect sa vorbesc despre Kiko, insa pur si simplu am gasit o multime de produse foarte bune, la preturi mai mult decat acceptabile. Imi place foarte mult combo-ul EnerC booster - serumul Skin trainer.


Tot de la Kiko am folosit in mod constant dermatograful prezentat aici si un fond de ten stick pe post de contouring.


M-am indragostit de aceste doua produse. Desi de la brand-uri aflate in competitie, mi se pare ca impreuna fac echipa perfecta. Este vorba de crema de dus Dove si lotiunea de corp in-shower de la Nivea. Daca aveti ocazia sa le incercati, va rog sa nu ezitati.


 Astazi am decis sa va prezint si doua preferate din sfera non-beauty. Tot din excursia de la Praga m-am intors si cu niste cereale. Asa cum se intampla la Marks&Spencer, m-a sedus in primul rand ambalajul. Mi s-a facut o pofta instant, mai ales ca scortisoara este o slabiciune de-a mea. Si gustul a fost pe masura. Au fost atat de delicioase, incat am fugit repede la supermarket ca sa gasesc ceva asemanator. Evident ca acum mor de invidie ca aici nu exista M&S food section.



Iar melodia preferata este Rudimental - I am free. Marturisesc ca sunt un pic obsedata de ea :D




Voi ce produse ati descoperit in luna care a trecut?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii