Un pic de shopping nu strica niciodata....

17 aprilie

Hello ladies! In urma comentariilor de pe Facebook, am inteles ca v-ar interesa sa mai vedeti o postare de tip "Un pic de shopping nu strica niciodata...." :D Inainte sa continui cu povestirile, as vrea sa mentionez ca produsele de mai jos au fost cumparate pe parcursul mai multor luni, de aceea si cantitatea mai maricica. De asemenea, am profitat din plin de oferta de 20% reducere de la Sephora. Ultima sesiune de shopping de acest gen am facut-o inainte de Craciun.


Va spuneam aici ca datorita mostrelor am decis sa achizitionez cele doua creme Clarins: Multi-active jour si Multi-active nuit. De asemenea, am vrut sa incerc si toner-ul Doux Exfoliant.


De la Clinique am cumparat cleansing balm-ul Take the day off plus un back-up, crema de seara Super rescue antioxidant night moisturiser si crema Moisture surge intense.


Odata cu Clarisonic am primit si un cleanser mini. Pentru ca mi-a placut, l-am cumparat in varianta full size. In supermarket m-au tentat strip-urile de la Nivea, iar de la Kiko o solutie de curatat pensulele. Si pentru ca tocmai mi s-a terminat crema de ochi, am decis sa incerc una de la Kiehl's - Abyssine eye cream +.


Imi doresc aceseasta "crema"de par de la Phyto de cand a scris Andreea despre ea pe blogul sau. Si iata ca a trebuit sa ajung in Milano ca sa o gasesc. Despre eyeliner-ul 24/7 de la Urban Decay v-am mai vorbit aici. Cum mi-a placut mult de tot, am profitat de reduceri pentru a-l cumpara din nou.


La ultima tura de cumparaturi am descoperit o gramada de produse reduse. Este vorba de serul pentru pete de la Sephora pe care l-am folosit deja de vreo trei ori si imi place, o baza de gene pentru volum de la Kiko si oja Essie Muchi Muchi (prima mea oja de la ei). Imi dorisem mult sa incerc Fiji, dar nu o aveau pe stoc. Dintr-o farmacie din Lausanne am cumparat crema pentru cuticule de la Burt's Bees pe care o avem deja in format travel size.


Si pentru ca soarele e din ce in ce mai puternic si aveam nevoie de o crema de fata cu SPF, am profitat de oferta Clinique.


Mi-am dat seama ca am fost foarte chibzuita cand a venit vorba de obiecte vestimentare. Adevarul este ca nu am gasit nimic extraordinar, care sa merite banii, cu exceptia celor doua bluze de mai jos, aflate la reducere la Banana Republic.



Pentru ca a venit primavara, am vrut sa imi cumpar o pereche de ochelari negri. Cei de mai jos sunt o marca locala, Solaris, si au o forma tare draguta, care mi se potriveste.


Va vine sa credeti ca am gasit sticlutele de mai jos cu 1.5 euro/buc? Nu stiu ce voi face cu ele, dar sunt frumoase si mi le-am dorit :D


Si pentru ca sunt un horder si imi plac ambalajele la nebunie, nu m-a lasat inima sa arunc cutiile de la Sephora. Pe langa faptul ca sunt super dragute, au inchidere magnetica. Asa ca le folosesc ca sa stochez diverse prostioare (cum ar fi mostrele).


Si cam aici se incheie peripetiile mele intr-ale shopping-ului. Am fost un pic cam naughty, dar am meritat si eu un pic de rasfat :D

Va imbratisez!

You Might Also Like

0 comentarii