NOTD: Kiko Cupcake 42

15 mai

De cateva luni in magazinele Kiko au aparut ojele Cupcake, dar pana acum le-am urmarit de la distanta. Zilele trecute insa n-am mai rezistat si am cumparat una.


Daca ma intrebati pe mine, aceasta denumire de "cupcake" este doar o gaselnita de marketing. Mi se pare ca modul de aplicare si finish-ul este aproape identic cu cel al ojelor de tip "sand".



Culoarea este tare draguta si varatica, un galben pal cu insertii preponderent portocalii, dar si cu cateva gri.




Voi ati incercat o asemenea oja? Chiar daca imi place, nu cred ca o sa cumpar si alte culori din acesata colectia. Si asa am observat ca desi am destul de multe oje, de regula folosesc cam aceleasi culori de fiecare data, lasandu-le pe restul sa se strice...

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii