Comanda iherb

06 iunie

Inainte sa vin in tara am dat repejor o comanda iherb, astfel incat sa ajunga in Romania odata cu mine. Adevarul este ca imi doream un singur produs, dar daca tot plateam transportul de 5$ am mai adaugat cate ceva.


Ma supara la maxim faptul ca am uitat sa adaug si un freebie, dar mi-am adus aminte exact dupa ce am achitat :|


Produsul care a generat comanda este Bio-Oil pe care am de gand sa il folosesc in zona decolteului. Pana acum am avut o crema speciala de la Gercossen, dar nu m-a impresionat in mod deosebit. Adica a fost ok, fara rezultate spectaculoase. Asa ca am decis sa incerc acest ulei, despre care am auzit pe youtube.


Pentru ca a venit vara si nu mai merge sa astept o epilare cu ceara ca la carte, am cumparat o crema de ras Alba Botanica despre care am citit la Andreea. Pana acum nu am mai folosit asa ceva si deci sunt foarte curioasa cum functioneaza si daca este asemanatoare cu spuma de ras normala.


In final, nu m-am putut abtine si am bagat in cos si buretelul de la Real Teqniques. Nu ca as avea nevoie, tinand cont de jde miile de pensule din dotare... Inca nu l-am pus la treaba, dar planuiesc sa il incerc cu fondul de ten Clinique stay matte.


Voi ce v-ati mai cumparat in ultima vreme?


Toate produsele au link catre site daca vreti sa cititi mai multe despre ele. In plus, cei de la iHerb mi-au alocat codul IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda de pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

Daca aveti intrebari, va raspund cu drag :)

You Might Also Like

0 comentarii