NOTD: Green & Gold

30 iunie

Buna dimineata! Mi-e destul de greu sa reintru in ritm dupa vacanta, asa cum banuiesc cu vi se intampla si voua. Weekend-ul l-am petrecut odihnindu-ma, iar azi parca m-am trezit plina de energie. Sa vedem cat ma tine, mai ales ca eu sunt o fiinta lenesa de felul meu :D Stiind asta, am zis sa profit de minune si sa scriu repejor o postare, pana nu ma uitati de tot.


Pentru manichiura de mai sus am folosit doua oje foarte frumoase si deosebite. Primul pas a fost sa aplic un strat de S-HE 317 (NOTD cu aceasta oja puteti vedea aici), peste care am adaugat cu mana libera Kiko nr 52.



Imi place mult rezultatul si mi se pare o manichiura potrivita pentru vara. Partea frumoasa este ca acest model poate fi folosit cu o multime de combinatii de culori.


Sper ca v-a placut.
Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii