Produse consumate

19 iunie

A trecut ceva vreme de la ultima postare de acest fel. Chiar inainte sa ma mut inapoi in tara, la sfarsitul lunii mai, am mai facut o serie de poze, ca sa va arat ce produse am mai consumat.


Dischetele demachiante Esselunga (brandul unui supermarket local) or sa imi lipseasca foarte mult. Sunt mari si bune si mi se pare ca le depasesc pe cele de la Sensiblu. Dar neavand alternativa, probabil ma voi intoarce la acelea.


Daca ma urmariti pe Facebook sau Instagram, probabil stiti ca am facut o pasiune pentru mastile de fata gen "cearceaf" (asa le numesc eu :D). Doua dintre ele - Black Pearl pentru ochi si Mal+ pentru fata - le-am primit direct de la mama lor din Asia. Cucumber Collagen Essence Mask este luata de pe iherb si a fost foarte ok. Planuiesc sa fac rost de unele noi ori de pe ebay, ori prin alte cai.


Am  mai terminat doua creme de maini Avojuice de la OPI si, daca nu ma insel, sunt ultimele din setul de sase pe care l-am prezentat aici. Mi-au placut si au fost foarte folositoare asa micute, pentru ca le-am imprastiat prin casa si geanta ca sa imi fie mere la indemana. Despre Hand Food de la Soap&Glory eram convinsa ca v-am mai povestit, dar am cautat in arhiva si nu am reusit sa gasesc articolul aferent. Probabil ma inseala memoria. Nu am reusit sa o termin, tubul e cam pe la jumatate, insa am observat ca a capatat un miros de-a dreptul suspect, chiar daca era in garantie. Si cum oricum nu ma omoram dupa ea (lasa o pelicula uleioasa dupa folosire), am decis sa o arunc.


Cremele de maini de la L'Occitane sunt foarte laudate. Eu am avut un mini produs, varianta cu unt de shea. Mi-a placut pentru ca era foarte hidratanta, dar sincera sa fiu nu prea imi vine sa dau 45 de lei pe o varianta full size, care oricum nu este intr-o cantitate foarte mare.


Am ridicat in slavi de nenumarate ori samponul uscat Batiste. Ba chiar ma gandesc sa fac si un review, pentru ca le folosesc de atata vreme si am incercat nenumarate variante. Nu folosesc foarte mult fixativ, dar atunci cand o fac, prefer sa apelez la Elnett super strong. Si daca suntem la capitolul ingrirea parului, am reusit sa dau gata si o sticluta de 3 minute miracle, care este o masca de la Aussie. Pregatesc un review, dar pana atunci puteti sa il cititi pe acesta, unde v-am prezentat tratamentul de par pe care il folosesc in prezent.


V-am povestit despre scrub-ul de la Soap&Glory aici. Nu este preferatul meu, insa a fost decent. Nu ma prea entuziasmez cand vine vorba de sapun de maini, insa cel de la Neutro Roberts chiar mi-a placut pentru ca este foarte hidratant, asa cum ii zice si numele. Pe de alta parte, nu mi-a placut deloc deodorantul stick de la acelasi brand. Am uitat sa il pozez, insa mi-am adus aminte acum de el si m-am gandit ca ar fi bine sa mentionez.


Am reusit in sfarsit sa termin Urban Decay primer potion. Cred ca a durat o mie de ani si am impresia ca spre sfarsit nici nu isi mai facea treaba bine. Mi-a placut si este un produs bun, insa cred ca sunt alternative mai ieftine pe piata. Nu se intampla prea des sa dau gata un produs de buze, dar am reusit cu Maybelline Colorsensational Cream Gloss, nuanta Coral Blush. Despre Collection Illuminating touch brightening concealer puteti citi aici. Imi place si sunt bucuroasa ca mi-am cumparat si un back-up :D


Si asa cum v-am obisnuit, o sa va povestesc un pic si despre mostrele incercate. Crema de la Erborian, Ginseng infusion, este light si hidratanta si mi-a placut. La fel pot spune si despre crema antiaging de la Louis Widmer. Double serum de la Clarins nu m-a impresionat deloc, iar crema de fata Lancome Visionnaire a fost ok, insa tot asa, nimic special care sa justifice pretul. Despre crema de ochi Dior hydra Life Sorbet eye cream chiar ma gandesc sa scriu o postare deoarce nu este prima data cand o folosesc. Tot de la Dior am incercat si crema din gama Capture Total. A fost buna, insa nu ma gandesc sa o cumpar in varianta full size.

Cam astea au fost produsele terminate. Cum la inceputul lui iunie am facut curat prin cosmeticele lasate in Romania, cred ca o sa mai urmeze o astfel de postare cat de curand.

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii