Review: Sabon butter cream (Vanilla Coconut)

06 iulie

N-ati uitat despre vechea mea pasiune pentru produsele Sabon, nu? Puteti citi cateva review-uri aici, aici sau aici. Desi m-am declarat satisfacuta de sorbeturile lor, acum ceva vreme am decis sa incerc si un unt de corp.


Asa ca am ales varianta Vanilla Coconut, care miroase delocios, evident! De fiecare data cand folosesc acest produs, parca vin de la o petrecere din cofetarie :) Ambalajul este clasic pentru Sabon, vintage si foarte frumos, de iti este mai mare dragul sa il tii pe birou sau comoda de langa pat. Nu stiu ce o sa fac cu atatea borcanele goale, dar pe cuvant ca nu imi vine sa le arunc. O sa gandesc eu o alta intrebuintare, pana la urma.


Cand vine vorba de textura, se vede clar ca vorbim de un unt si nu de o crema obisnuita, pentru ca este foarte densa. Culoarea produsului este galbena si, daca il achizionati pe acesta, eu as zice sa fiti atente la aplicare, mai ales daca in ecuatie este implicat si un cearceaf alb.


Este nevoie de un pic mai multa munca pentru a-l face sa intre in piele, dar nu exagerat. Si pentru un minut-doua, lasa o pelicula fina, inainte de a disparea in totalitate. Tocmai pentru ca este atat de dens, hidrateaza foarte bine, lasand pielea catifelata. Eu l-am folosit zilele trecute dupa ce m-am intors din vacanta. Din pacate, din cauza mai multor factori (printre care si prostia mea :|), m-am ars destul de tare si am inceput sa ma cojesc. Ei bine, butter cream-ul de la Sabon a fost extraordinar de bun, mai ales cand ma pregateam sa ies in oras si aveam nevoie sa scap de aspectul ala de sarpe :D Altfel, in zilele normale, obisnuiesc sa il folosesc seara, inainte de culcare.


Voi ce creme de corp folositi? Am nevoie de un pic de inspiratie pentru ca, de cand m-am intors, parca le mananc pe paine pe cele pe care le am in colectie.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii