Review: ruj Rimmel Kate Moss 104

21 august

Stiti piticii aia care stau prin casa si au pasiuni pentru cate o soseta (niciodata perechi), vreun cercel sau agrafe de par? Nu stiu daca ii aveti si voi, dar eu sigur am cativa si mi se pare ca au inceput sa fie pasionati de machiaj. Ba chiar au preferinte pentru un brand anume, vad. Totul a inceput cu disparitia blush-ului de la Rimmel, cel pe care vi l-am prezentat aici si care imi place mult de tot. Ei bine, de cateva saptamani a disparut. L-am cautat prin genti si sertare, dar niciun semn de viata. Asta e, m-am impacat cu ideea si mi-am continuat viata, pana cand am decis sa va prezint rujul Rimmel lasting finish by Kate Moss. Desi aveam pozele facute, atunci cand scriu o postare imi place sa am produsul aproape ca sa il mai pipai, sa il mai miros. Ei bine, nu am reusit sa il gasesc. Tot am sperante ca e ratacit prin casa, dar mi-e teama ca sunt naiva crezand asta.


Si pentru ca nuanta asta imi place foarte mult, este vorba de 104, o sa ma duc si o sa o cumpar din nou. Oricum planuiam sa fac o vizita in magazin ca sa vad cum arata si celelalte culori... (asta sunt eu, incercand sa vad partea pozitiva a lucrurilor).


Sa incepem review-ul cu culoarea, care este pur si simplu minunata. Asa cum imi place sa zic, este nuanta buzelor mele, dar imbunatatita :D Stiti voi, genul acela de ruj pe care il aplici fara oglinda, nefiindu-ti teama ca va arata urat sau se va vedea daca depasesti un pic conturul.


Textura este cremoasa, asa ca se aplica foarte bine. Finish-ul este unul mat, insa nu atat de mult incat sa usuce buzele (in comparatie cu Russian red, spre exemplu). De aici si senzatia de natural, cred eu.
Daca nu va plac rujurile care miros si au gust, atunci acesta nu este pentru voi. Desi nu le pot identifica cu exactitate, mie imi aduce aminte de zmeura. Acest lucru numai ca nu ma deranjeaza, dar chiar imi face placere, pentru ca este chiar un gust bun.


Asa cum ii zice si numele, Rimmel lasting finish by Kate Moss se presupune a fi un ruj cu o rezistenta deosebita, care ramane pe buze cateva ore bune. Ei bine, la mine nu prea functioneaza acest lucru, pentru ca am prostul obicei de a-mi musca buzele si doar Russian Red este singurul care a supravietuit mai mult de trei ore pe buzele mele. De asemenea, cel de la Rimmel fiind intr-o culoare naturala, nu este atat de evident momentul in care dispare. Ceea ce am observat insa, este ca se transfera cu destul de multa usurinta.


Pozele sunt facute la lumina naturala (cea de sus) si in soare mai puternic (cea de jos).


In cazul in care nu aveti buget sau nu vreti sa va luati un ruj high-end, va recomand sa le incercati pe cele din gama by Kate Moss. Daca va uitati pe net, o sa vedeti ca sunt cateva culori care sunt considerate dupe-uri pentru MAC. Oricum, pretul este foarte prietenos, iar calitatea ma incanta peste masura.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii