From where I stand: outfits (II)

29 octombrie

Deoarece ultima postare de acest fel v-a placut, m-am gandit sa revin si cu partea a doua. Se vede ca a venit frigul, deoarece si in outfit-urile mele a inceput sa se regaseasca din ce in ce mai mult negrul. In ultima vreme mi-am dat seama ca in anotimul rece obisnuiesc sa ma imbrac cu nuante considerate plictisitoare: alb, negru, crem, albastru, gri si maro.

Imi plac foarte mult acesti pantofi. I-am luat dintr-un magazin din Milano si sunt din piele. Inainte incercasem acest model, dar mi se parea ca imi fac picioarele sa para cu trei numere mai mari, asa ca renuntasem la idee. Pantalonii sunt de la Bershka, iar bluza un no name.

fashion

Imi amintesc ca in ziua respectiva nu aveam nici cea mai vaga idee cu ce sa ma imbrac, insa imi doream ceva confortabil, dar totusi chic. De aceea am ales un pulover crem de la Banana Republic si niste negri pantaloni si pantofi cu toc tot de la Zara.

Banana Republic sweater

In ultima vacanta am apucat sa intru si intr-un magazin Topshop. Nu era cel mai bine dotat, asa ca nu am gasit nimic din minunatele lucruri pe care le tot vad pe Youtube la fetele din UK. In ultimul moment am reusit sa gasesc o fusta tare draguta, care mai era si la reduceri. Nu imi amintesc brand-ul, dar bluza neagra am luat-o dintr-un magazin din Parndorf. Pantofii cu toc sunt Zara.

office outfit

Iubesc rochita asta. Cred ca am purtat-o de o mie de ori si vara si toamna, in diverse combinatii. Si cand imi aduc aminte ca am probat-o si stateam sa ma gandesc daca merita sa dau banii pe ea :| Este marca Pull&Bear. Am adaptat tinuta pentru o vreme mai racoroasa cu ajutorul unor ghete scurte din piele intoarsa de la Mango (din pacate nu se vad in poza) si o geaca de piele tot de la Pull&Bear.

summer outfit into fall

Pantalonii si sacoul sunt de la Zara, iar pantofii dintr-un magazin local din Milano. Imi place foarte mult culoarea acestui sacou si mi-as dori sa imi mai cumpar si alte lucruri in aceeasi nuanta.


Deoarece am avut dispozitie pentru o zi mai casual, in partea de jos am asortat o pereche de pantaloni de la Zara cu pantofi Lacoste, iar in partea de sus am purtat un maieu si pulover de la La Redoute.

fashion outfit

Am descoperit fusta asta intr-un magazin de cartier din zona Bucur Obor. E un pic maricica in talie si trebuie sa o port cu o curea, insa a fost doar 55 de lei :D Desi nu se vede, in partea de sus am avut o bluza de la CK, iar geanta este dintr-un magazin din Florenta. Pantofii sunt Zara.

outfit

Cam astea au fost cateva dintre outfit-urile purtate in saptamanile care au trecut. Daca aveti cont pe Instagram, puteti vedea pozele mele aici.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii