NOTD: Pink Ribbon

23 octombrie

Octombrie este luna preventiei cancerului la san, asa ca am creat o manichiura in care sa integrez si simbolul specific, fundiza roz. Mai jos puteti vedea modelul gandit de mine, iar la sfarsitul postarii veti gasi linkurile catre celelalte blog-uri implicate in proiect.

Problema cancerului mamar nu imi este straina, mai ales ca cineva drag mie a avut aceasta boala dar, slava Domnului, a supravietuit. Nu este usor deloc, e vorba de o lupa continua, de o teama cu care traiesti mereu (ce ma fac daca revine?) si de o lovitura care isi lasa definitiv amprenta pe corpul tau.

Tinand cont de antecedentele din familie, eu merg la control cam o data pe an, uneori mai des, ca sa fiu sigura ca totul este ok. Mai bine sa descopar problema din timp decat sa imi bag capul in nisip si sa sper ca ghinionul ma va ocoli. Nu va pot descrie teama care ma apuca cu cateva zile inainte de vizita la medic. Pur si simplu am invatat sa renunt sa ma palpez in saptamana respectiva, pentru ca tot am impresia ca simt noduli si nebunii care, de fapt, nu sunt acolo. Dar nimic nu se compara cu usurarea pe care o simt atunci cand primesc un diagnostic favorabil

Asa ca va rog din tot sufletul sa mergeti la control. 

Pierdeti 30 de minute, dar va puteti salva viata.


cancer mamar

Doarece am avut un puseu de creativitate abia ieri noapte, nu m-am putut concentra suficient pentru a gasi base coat-ul care se ascunsese prin sertare, asa ca am folosit un top coat Alessandro Go Magic Topping (mai bine decat nimic), urmat de Essie Muchi Muchi: un strat pe toate unghiile, exceptand degetul din mijloc de la mana stanga unde am folosit trei, pentru a avea o culoare cat mai opaca.


Mai departe, am aplicat Golden Rose Jolly Jewels 115, tot intr-un strat. Pe unghia "vedeta", am desenat o fundita roz (Rimmel 60 seconds Funtime Fuschia) cu ajutorului unui creion cu guma in care am infipt un bold. Dupa ce s-a uscat, am revenit cu top coat-ul de la Alessandro.

preventie cancer

manichiura octombrie

Efectul este unul dragut, iar azi m-au intrebat deja doua persoane ce reprezinta. Deci pot spune ca scopul a fost atins :)

Jolly Jewels

Va invit sa descoperiti si modelele create de fete:

Va pup si stay safe!

You Might Also Like

0 comentarii