Produse consumate

09 octombrie

M-am tinut temeinic de treaba si am consumat o multime de produse. Incerc sa ma abtin sa incep vreo crema sau serum inainte sa le termin pe cele deja deschise, si mi se pare ca aceasta strategie da roade. Acum mai trebuie sa ma conving sa nu mai cumpar chestii de care nu am nevoie sau back-up la back-up, asa cum imi este obiceiul. Dar nu putem fi perfecti, nu? :D


Stiti slabiciunea mea pentru creme de corp, asa ca nu are cum sa fie o surpriza faptul ca am reusit sa golesc trei recipiente: planet spa cu ulei de masline de la Avon, Butter cream (vanilla coconut) de la Sabon si The righteous butter de la Soap&Glory.


Pentru ca in luna septembrie am avut ultima saptamana de concediu de pe acest an si am petrecut-o la mare si la soare, am avut nevoie de produse cu protectie solara. Impreuna cu domnul Très Chic am terminat o sticluta de Nivea Sun protect&bronze si un tub Clinique body cream, ambele cu SPF 30.


Cand vine vorba de rasfat in baie, sunt prima. Despre pudra de baie de la Sabon v-am povestit aici si ma pot lauda ca am reusit in sfarsit sa o termin! De asemenea, am mai dat gata un gel de dus de la Soap&Glory (Clean on me), o mostra de la Rance si un sampon Vichy (review aici).


La final, cand vine vorba de produse de ingrijire, am terminat serumul de la Kiko, Skin trainer (review aici), o mostra destul de maricica a serumului Clinique repairwear laser focus, vreo patru masti de fata (mi-am amintit sa pastrez doar doua dintre ambalaje) si o crema de picioare de la Sabon care imi place la nebunie cum miroase, asa ca mi-am luat-o si in varianta full-size ;) Din pacate, a trebuit sa arunc Supliform-ul de la Hofigal deoarece a expirat, fara macar sa apuc sa il incerc. Nu stiu de ce, dar mereu ma las sedusa de diverse creme si geluri anticelulitice, le cumpar si apoi uit de ele. Mai am unul de la Clarins, dar macar am avut bunul simt sa nu il incep, acesta avand termen de garantie din momentul in care este deschis.


Cam asa mi-am facut de cap in lunile care au trecut. Mai am o multime de produse incepute, dar simt ca sunt pe drumul cel bun :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii