Review: Sisley Gentle Facial Buffing Cream

27 octombrie

Am planuit sa scriu despre acest produs, am facut pozele necesare si apoi am uitat de ele. Nu ca ar fi prima data cand se intampla asta. Tehnic, nu am detinut Sisely Gentle Facial Buffing Cream, dar practic am folosit-o suficient de des pe parcursul unui an, incat sa ii pot face un review complet. In perioada in care am locuit in Italia, aveam zile de SPA in care, impreuna cu prietena si totodata colega mea de apartament, puneam la comun toate produsele de beauty necesare si apoi ne rasfatam la maxim. Imi lipsesc tare mult zilele alea :)

Sisely Scrub

Pretul pentru acest exfoliant este considerant bun pentru un produs Sisely, desi este oricum foarte mare (undeva pe la vreo 60 de euro daca imi amintesc bine). Banuiesc ca pentru un salariu de cateva mii de euro ar fi foarte ok. Dar cum trebuie sa ne raportam la realitate, pot spune ca oricat mi-a placut, nu ma vad cumparandu-l in urmatoarea perioada.

review Sisely buffing cream

Asa cum se intampla cu produsele high-end, ambalajul este calitativ, din sticla. In pachet se gaseste si o mica spatula, astfel incat continutul sa fie mai usor de dozat si mai greu de contaminat. Mirosul este extrem de placut, ceea ce face intregul ritual sa devina o incantare.



Textura este de crema ce contine particule abraziveSisely Gentle Facial Buffing Cream se aplica pe pielea curata, ca o masca normala. Dupa ce se usuca, este necesara masarea fetei cu miscari circulare. Daca aveti o piele extrem de sensibila, aceasta procedura ar putea fi problematica, pentru ca este nevoie de o frecare destul de temeinica pentru a finaliza procesul de exfoliere. In urma miscarilor circulare, produsul se "scamoseaza" si se curata de pe fata. Dupa aceea, tenul trebuie curatat cu apa calduta.


Efectul este "WOW" si vizibil imediat. Pielea devine foarte fina, ca de bebelus, si mult mai luminoasa, iar punctele negre de pe nas si barbie dispar ca prin minune. De asemenea, nu am sentimentul acela de fata care ma tine, uscata. Oricum, asa cum va povesteam la inceput, noi aveam seri de SPA asa ca intodeauna urmam procesul de exfoliere cu o masca hidratanta de la Boots sau de la Lush.


Daca aveti 60 de euro pe care vreti neaparat sa ii cheltuiti si nu aveti pe ce, atunci va recomand din toata inima Sisely Gentle Facial Buffing Cream. Eu zic ca merita fiecare banut.

Voi ati incercat vreun produs de la ei? Eu sunt foarte bucuroasa ca, la ultima vizita in Sephora din Afi Palace am primit doua mostre de la ei. Abia astept sa le folosesc :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii