NOTD: OPI Cuckoo for this color

22 noiembrie


OPI Cuckoo for this color face parte din colectia Swiss si a fost votata cea mai buna oja in cadrul Best Beauty Awards, top realizat de revista americana Seventeen. Dar ce de ce este asa de deosebita?

nail polish swatch

Culoarea aceste oje nu este pura, ci un albastru-verzui, astfel incat, in functie de lumina sau de subtonul pielii, isi schimba nuanta. In poze observ ca pare mai mult albastra, insa in realitate mi se pare ca bate mai mult spre verde. Tocmai asta e farmecul ei.


teal nail polish

Este nevoie de doua straturi pentru a aparea ca in poza si, chiar si fara top coat, are un aspect lacuit. In ceea ce priveste rezistenta, am observat ca tinde sa se toceasca destul de repede pe la varfuri, dar cam asta se intampla cu toate culorile inchise.

OPI Cuckoo for this color

swatch Cuckoo for this color


Daca aveti ocazia sa o cumparati, eu zic sa nu ezitati. Este chiar o oja deosebita. Eu am avut norocul si am gasit-o la Topline la reduceri acum vreo doua luni.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii