Tag: Me time

04 noiembrie

Ma bucur tare mult ca Andreea s-a gandit la mine si m-a nominalizat pentru "Me tag" pentru ca, sincera sa fiu, postarea aceasta imi merge direct la suflet. Sunt o persoana tare lenesa si nu ma deranjeaza deloc sa pentrec "quality time" cu mine insami.



1. What do you watch or read during me-time?
Unii se relaxeaza uitandu-se la televizor, eu urmaresc filmulete de beauty pe Youtube si, ocazional, cate un serial. De asemenea, imi place la nebunie sa citesc si nu conteaza ce, beletristica sa fie. Am zile in care o carte usurica e perfecta, astfel incat neuronii mei pot motai linistiti, si zile in care prefer ceva mai serios.
2. What do you wear during me time?
Nu mi-e jena sa recunosc, relaxarea maxima mi se pare atunci cand stau linistita in cada si citesc ceva (deci va cam dati seama ce as putea sa port) sau dupa dus, cand sunt in halat. Pijamale nu imi place sa port :P
3. What are your me-time beauty products?
Mastile si cremele de corp.
4. Current favourite nail polish
As spune doua de la OPI: Peace&Love&OPI prezentata aici si Stay de night cu poze aici.
5. What do you eat/drink during me-time?
Imi place sa mananc floricele, mandarine sau portocale. Cand vine vorba de baut, nu pot refuza o Cola rece, la cutie.
6. Current favourite candle?
Nu am una anume. Orice miroase a mar si scortisoara merge.
7. Do you ever have outdoor me-time?
Nu chiar. Sunt prea lenesa pentru asta. Mai rar pot spune ca ies la cumparaturi singura, insa nu ma incanta in mod deosebit. Imi place insa sa ma gandesc la diverse cand merg pe strada. Se pune?
8. Would you ever go see a movie alone?
Nu. Filmul la cinematograf imi face placere prin ceea ce reprezinta: oameni cu care sa imparti experienta si neaparat popcorn si cola.
9. Favourite online shop?
Imi plac mai multe, dar daca ne luam dupa numarul de comenzi plasate, as mentiona asos.com si iherb.com
10. Anything else to add? What else do you do during me-time?
Asa cum va ziceam mai sus, iubesc sa fac baie. Pot sta cu orele in cada, fara nicio o problema sau mustrare de constiinta. De asemenea, nu refuz niciodata un somn linistit, intr-o dupa-amiaza de weekend ploioasa :D



Mi-ar placea sa preia aceasta leapsa Katynel , Dara, Andreea si Camelia.

Voua ce va place sa faceti cel mai mult si mai mult?

Imagini gasite pe pinterest.com.

You Might Also Like

0 comentarii