Review: masca fresh Lush Aisha

04 decembrie

Stiu ca brand-ul Lush a plecat din Romania, insa exista posibilitatea de a comanda online sau de a le cere favoruri prietenilor care locuiesc peste hotare. Eu mi-am identificat deja potentialele victime :D Dintre toate produsele de la ei, cel mai mult imi plac mastile fresh. Prima pe care am incercat-o a fost Cupcake fresh mask (review aici), iar astazi vreau sa va povestesc despre Aisha. 

masca Lush

Asa cum ziceam si in articolul trecut, tinand cont de termenul de valabilitate foarte scurt (cam o luna), este imposibil sa golesti recipientul si nu inteleg de ce nu se produc aceste masti intr-o cantitate mai mica, pentru un pret scazut. Dar cum caile marketingului lor imi sunt necunoscute, va recomand sa impartiti masca cu o prietena, astfel incat sa nu ajungeti sa o aruncati. E chiar mare pacat.

masca fresh

Aspectul si mirosul nu sunt tocmai placute. De fiecare data cand am desfacut cutia, m-a izbit un iz de iarba, care se pare ca e dat de sparanghelul din continut. Iar de cum arata, ce sa mai zic. Va las pe voi sa presupuneti la ce ma duce cu gandul... 
Totusi, daca treceti peste aceste mici impedimente, o sa aveti o surpriza.


Ingredientele sunt naturale si atent alese pentru a crea un produs cu rezultate imediate: kiwi-ul are rolul de a actiona asupra petelor, deoarece este bogat in vitamin C, mierea hidrateaza intens si calmeaza zonele iritate, iar sparanghelul absoarbe uleiul in exces. Promisiunea celor de la Lush este ca acesata masca are instantaneu efect de lifting.

Lush face mask review

Ce parere mi-a facut mie? Faptul ca trebuie tinuta in frigider e un plus, deoarece este foarte rece si fresh in momentul in care o pui pe fata, trezindu-te instantaneu. De regula, dupa aplicare astept 10-15 minute si apoi, cu ajutorul apei caldute, incep sa o curat de pe ten cu miscari circulare. Nu pot zice ca este o masca exfolianta insa, datorita texturii, are un efect usor de scrub, astfel incat se elimina si un strat de piele moarta. Dupa folosire tenul este mai luminos, mai fin si porii un pic mai mici. De asemenea, imi place ca imediat dupa ce folosesc Aisha sa continuit procesul cu un serum si o crema hidratanta, pentru ca mi se pare ca intra mult mai repede in piele. Chiar si machiajul se aseaza frumos, asa ca nu pot nega faptul ca folosirea acestei masti inainte de un eveniment important aduce beneficii, dar n-as merge atat de departe incat sa spun ca are efect de lifting. 

Daca aveti ocazia sa puneti mana pe ea, va recomand sa o incercati. Eu chiar planuiesc sa mai iau cateva masti fresh de la Lush.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii