Produse consumate

06 ianuarie

A trecut ceva vreme de la ultima postare de acest fel. Din nou, trebuie sa recunosc ca s-a mai intamplat sa uit sa pastrez ambalajele unor produse consumate, dar m-am gandit ca ar fi dragut sa va arat ceea ce a supravietuit :)


Nu sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de deodorant. Important e sa functioneze si sa nu miroasa foarte puternic. De regula, Dove invisible dry ma multumeste. Nici cu gelurile de dus nu ma pot lauda in mod deosebit, cu mici exceptii (urmeaza un review pe aceasta tema). Important este sa nu imi usuce pielea si sa miroasa frumos, iar Nivea Supreme touch e un gel de dus ok.
Cu sampoanele e un pic mai dificil. De vreo doi ani este necesar sa folosesc un sampon special, altfel fac matreata. Vichy Dercos este foarte bun (review aici), dar ma gandesc sa il mai schimb, ca sa nu se obisnuiasca scalpul cu el. Aveti vreo sugestie?


Rimelul They're Real de la Benefit mi-a placut foaaarte mult, dar pretul este cam restrictiv, asa ca momentan testez altceva. Daca vreti sa cititi mai multe despre el, am scris aici.
Am fost mult timp indragostita de anticearcanul Affinitone de la Maybelline (review), dar am hotarat sa iau o pauza si sa incerc si alte produse de acest fel. Tinand cont ca aproape in fiecare saptamana apar noutati, mi se pare pacat sa nu vad daca nu cumva descopar ceva si mai bun ;)
Tusul Maybelline 24 hours a fost ok pana s-a uscat, asa ca a trebuit sa il arunc. Desi efectul este frumos, prefer totusi eyelinerele lichide. Se aplica mult mai usor si nu trebuie sa curat pensula de fiecare data.


Ivatherm Hydrating Face Cream a fost un produs foarte bun (review), pe care l-am folosit in lunile de vara. Odata cu toamna, am schimbat si crema de fata. Clarins Multi-Active Jour 
m-a convins, asa ca am cumparat-o si full-size. De asemenea, am mai avut doua mostre de la acelasi brand: Multi-Active Nuit si Cream-gel.
Din pacate, asa cum va povesteam in postarea trecuta, am terminat Kiehl's Abyssine Eye Cream +. Momentan folosesc una de la Nivea, insa nu mi se pare suficient de hidratanta, asa ca va trebui sa o inlocuiesc si pe aceasta.


Stiti deja slabiciunea mea pentru mastile tip cearceaf. Desi am folosit mai multe, a supravietuit un singur ambalaj My Beauty Diary. Am mai incercat si o masca pentru ochi luata de pe iherb, insa nu pot zice ca m-a impresionat in mod deosebit: Moisturizing Under eye treatment.


Odata cu anotimpul rece mi s-a facut pofta de lumanari. Am terminat doua cu mar copt si scortisoara de la Ikea (a supravietuit un singur amabalaj), insa nu prea le-as recomanda. Miros frumos, insa numai daca stai aproape de ele. Din pacate, chiar si dupa o ora de ars nu se simtea parfumul in toata camera.


Pozele sunt facute anul trecut si intre timp am mai strans cateva ambalaje, asa ca probabil voi reveni cu o postare asemanatoare cat de curand.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii