Guest post: Experienta mea cu Dermapen (Microneedling)

08 februarie

Sunt prietena cu Cristina de multi ani, iar ceea ce ne-a legat cel mai tare a fost pasiunea pentru make-up. Imi aduc aminte si acum cu placere de serile in care fugeam de la serviciu ca sa ne rasfatam cu niste cursuri de machiaj. Am tot zis ca as vrea sa repet experineta, dar parca timpul fuge prea repede si niciodata nu am timp sa fac tot ceea ce mi-am propus.
Acum cateva luni depanam niste amintiri pe Facebook, iar Cristina mi-a povestit ca a inceput un tratament special de care este foarte incantata deoarece functioneaza. Si pentru ca mi s-a parut interesant, am rugat-o sa scrie cateva cuvinte si pentru blog, tocmai pentru ca m-am gandit ca experienta ei ar putea ajuta pe cineva.
Inainte sa ii dau cuvantul, am copiat aici descrierea "oficiala" a procedurii:

Microneedling-ul medical este un tratament dermato-cosmetic de inductie a formarii colagenului realizata prin inteparea repetata cu ace foarte fine si scurte (Dermapen). Principiul terapeutic este acela de a crea o leziune usoara, controlata, sub suprafata pielii, in acest fel stimuland organismul sa formeze straturi noi de elastina si colagen, precum si de noi capilare de sange pentru a imbunatati aprovizionarea cu sange a zonei tratate. In plus, fata de efectul de inductie a colagenului, canalele produse de micro-ace permit absorbtia mai eficienta a cremelor si substantelor active prin stratul superficial al pielii, aplicate imediat dupa efectuarea procedurii. Acest tratament este folosit pentru reintinerire (linii sau riduri fine) si cicatricile postacnee, postchirurgicale sau vergeturi.

EXPERIENTA CRISTINEI:
"Am aflat de microneedling dintr-un newsletter primit de la Medicover in vara. Aveau 50% reducere la anumite proceduri dermato-estetice, printre care si asta. Varianta pe care am ales-o promitea corectarea cicatricilor post-acnee pentru ca aveam multe semne pe obraji. Eram dependenta de machiaj si stateam mereu stresata la gandul ca trebuie sa car fondul de ten / corectorul cu mine in geanta orice as face ca nu cumva sa ma prinda vreo situatie in offsaid.

In ce consta procedura: se aplica o crema cu anestezic pe fata, se sta 15-20 de minute cu ea, pana fata este bine amortita. Apoi intra in scena un aparat care arata ca un fel de stilou cu multe ace foarte subtiri la capat si se trece pe fata cu miscari circulare impreuna cu acid hialuronic. Practic, se produce o leziune superficiala la nivelul pielii, organismul reactioneaza si produce colagen. Exista mai multe viteze si mai multe tipuri de adancime pana la care patrund acele, medicul o sa le ajusteze in functie de ce aveti nevoie si de cum reactioneaza pielea voastra. O sesiune dureaza cam 30 de minute.
Dupa procedura, am tenul roz intens si lucios, cum sunt unii oameni vara, la mare, dupa ce au stat ore-n sir la plaja in miezul zilei, fara crema de protectie :D La inceput e un pic socant, nu stii cat o sa dureze si cum o sa mergi la birou a doua zi. Eu am grija sa-mi programez mereu sedinta cat mai tarziu, ca apoi sa ma arunc intr-un taxi si sa ajung acasa fara sa ma vada nimeni. A doua zi imi dau cu fond de ten cu acoperire medie-mare si sunt ok, dar am grija sa mai verific din cand in cand cum sta treaba pentru ca fata ramane rosiatica inca 2-3 zile in cazul meu.



Recuperarea dureaza cam o saptamana, in cazul meu. Dupa perioada asta pielea e complet refacuta, luminoasa si curata.
Ce trebuie sa ai acasa: apa termala, crema cu SPF cat mai mare (ideal 50), crema cicatrizanta Cicalfate de la Avene sau Cicaplast de la Bioderma.
Medicul care imi face procedurile si cu care am comunicat foarte bine se numeste Dr. Ionela Manole, mi-a explicat ce presupune procedura, cat dureaza recuperarea, cum se ingrijeste pielea post-procedura si ce restrictii sunt. Eu am facut procedurile in Medicover Grozovici. 
Plusuri: rezultate foarte bune, cicatricile si semnele se estompeaza, pielea are un alt tonus, e mai luminoasa si mai fina, toata lumea din jurul meu a remarcat imbunatatirea
Minusuri: 
durere/senzatie de usturime in timpul / imediat dupa procedura, usor disconfort a doua zi, senzatia de piele care te strange si apoi mancarimi usoare in timp ce pielea se descuameaza. Ca idee, eu eram foarte speriata de ace inainte, cer anestezie invariabil atunci cand merg la un simplu detartraj, deci am un prag de durere destul de scazut. As zice ca pe scara mea, de la 1 la 10, disconfortul e undeva la 6-7. Normal, variaza in functie de tipul de piele si de pragul de durere pe care-l ai.
pretul - este clar o investitie care merita, dupa parerea mea, dar poate fi un efort financiar (eu am dat 300 de lei/sedinta + 50 de lei consultatia initiala in care se facea evaluarea situatiei, dar am inceput tratamentul la oferta 50% reducere). 
Am facut pana acum 3 sedinte, as vrea sa mai fac inca 3 pentru ca am fost foarte multumita de rezultatele de pana acum si ma simt mult mai confortabil sa ies in lume machiata putin sau chiar fara fond de ten. Nu mai facusem asta de foooaaarte multi ani :)
Informatii mai multe gasiti aici: http://dermapen.com
Daca aveti intrebari sau nelamuriri, va raspund cu placere!"


Ii multumesc mult Cristinei pentru ca a fost draguta si a impartasit experienta avuta cu noi. Sper ca va va ajuta pe cateva dintre voi.

Va pup

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Foarte interesant articolul, va multumesc. Dupa ce am citit articolul vostru am facut si eu programare la doamna doctor Ionela Manole care este intr-adevar o draguta si o recomand cu caldura tuturor. Va multumesc atat voua cat si doamnei doctor pentru tratamentul recomandat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca te-a ajutat experienta Cristinei, Adirana! Iti multumesc si eu ca ti-ai rupt din timp ca sa ne scrii un feedback!

      Ștergere