Sapunurile-crema Dove

24 februarie

Ieri seara am fost trasa de urechi de o prietena apropiata de faptul ca am postat pe Instagram o poza foarte interesanta, insa nu a aparut pe blog nimic cu privire la acesta. Pentru ca are dreptate, m-am grabit sa scriu repede despre sapunurile-crema Dove, disponibile acum in noi ambalaje
Trebuie sa va marturisesc faptul ca a fost o surpriza placuta momentul in care am venit la birou si am descoperit minunatia de mai jos, ca sa nu mai zic ca toata camera mirosea a proaspat. Pana si colegele au cedat curiozitatii si au verificat ce se afla in colet.


Dove crede ca o femeie este mai frumoasa atunci cand se ingrijeste si are incredere in ea, iar ritualul zilnic poate incepe printr-un act de frumusete simplu, dar care face diferenta – curatarea pielii. De aceea, ne pune la dispozitie opt tipuri de sapunuri-crema: Beauty Cream Bar, Coconut Milk, Go Fresh Restore, Pure & Sensitive, Gentle Exfoliating, Go Fresh Fresh Touch, Shea Butter si Silk Cream Oil.



Aceste sapunuri-crema contin 1/4 crema hidratanta care nu usuca pielea, fiind potrivite pentru toate tipurile de piele, atat pentru corp, cat si pentru fata. Avand o formula delicata si un pH neutru, curata delicat pielea si mentin bariera naturala de protectie a pielii in stare optima, protejand-o astfel impotriva deshidratarii.

Pe mine ma tenteaza cel mai mult Gentle Exfoliating si Silk Cream Oil, asa ca o sa le pun la treaba si o sa revin cu un review cat de repede posibil. Voi folositi sapunurile Dove?

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii