Review: creion de buze Wjcon Petal

12 martie

Nu stiu ce parere aveti voi, dar pe mine ma enerveaza la culme tutorialele de tip "cum sa ai buze mai pline" facute de tipe cu buze a la Angelina Jolie! De la bine la foarte bine e doar un pas, pe cand de la aproape nimic la bine sunt o mie. Ia sa vad si pe cineva cu buze super subtiri care face asta!
Dar lasand frustrarea deoparte (acum ca am scris asta m-am mai racorit), unul dintre tips-urile general valabile pentru crearea unor buze perfecte este folosirea unui creion.

Swatch Wjcon petal

Exceptand momentele in care experimentez cu Russian Red, sunt genul de persoana care foloseste rujuri nude. Din pacate, culorile mai tari fac sa para ca am o rigla (si aici ma refer la muchie) in loc de buze :D Si cum la un ruj natural se potriveste un creion pe masura, am plecat in cautarea nude-ului perfect. Am avut cateva incercari ratate cu unele de la Bourjois, dar abia cand am gasit culoarea Petal (105) de la Wjcon m-am putut considera multumita.

creion culoarea pielii

Nuanta este un pic mai trandafirie decat buzele mele, insa arata foarte natural odata ce produsul e aplicat. Creionul Wjcon este extrem de cremos, asa ca este usor de folosit. Totusi, din acest motiv, daca nu sunt atenta si apas prea tare tinde sa se rupa, asa ca niciodata nu il rotesc mai mult decat am nevoie.
Desi este creion mecanic, la capat are si o ascutitoare, insa la cat de moale este, nu mi se pare ca ar folosi la ceva. Rezistenta este foarte buna, astfel incat ramane pe buze o perioada indelungata.


In poza de mai jos am conturat peste linia naturala a buzelor atat sus, cat si jos, si nu mi se pare ca se observa chiar deloc.

creion culoarea buzelor

Voi aveti un creion nude preferat? Chiar mi-ar placea sa incerc mai multe branduri.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii