Review: Lotiune de Corp Hidratanta sub Dus de la Nivea

24 martie

Baia ma ajuta la relaxare, insa cu dusul e alta poveste. Recunosc ca uit sa ies cu zecile de minute, deoarece timpul petrecut acolo il folosesc ca sa ma gandesc la toate minunatiile pamantului si sa fac planuri pentru viitorul apropiat. Deoarece ieri eram rupta de oboseala si intr-o dispozitie mai putin contemplativa, am facut o pauza de la gandit si mi-am indreptat atentia cate recipientele aflate pe polita. Asa mi-am dat seama ca trebuie neaparat sa ajung intr-un supermarket si sa cumpar produsele mele preferate, pe care imi place sa le folosesc impreuna pentru un efect optim. Despre gelul de dus crema v-am povestit aici, dar despre Lotiunea de Corp Hidratanta sub Dus de la Nivea nu v-am spus prea multe si e pacat.


Aceasta lotiune este deosebita deoarece inlocuieste crema hidratanta astfel incat, dupa ce faci dus, te stergi si te poti imbraca imediat, fara sa mai pierzi timpul. Desi in principiu mie imi place intregul ritual de ingrijire, am momente de lene maxima in care vreau doar sa stau intinsa in pat precum o leguma. Pentru cele care sariti voit acest pas (va stiti voi :P) si apoi va suparati pentru ca aveti pielea deshidratata, acest produs ar putea fi solutia perfecta.


Inainte sa il folosesc prima oara am fost oarecum sceptica, trebuie sa recunosc. Nu prea intelegeam exact cum o sa functioneze, tinand cont ca trebuie aplicat pe pielea uda. Eu urmez procedura obisnuita: intru la dus, stau 5 minute cu ochii in gol, ma sapunesc, mai stau 10 minute cu mintea aiurea in timp ce ma murez, pun dusul deoparte, aplic lotiunea Nivea ca un gel de dus, astept 2-3 minute ca sa intre in piele, clatesc, ma sterg si sunt gata de drum sau de culcare, dupa caz.


Textura este asemanatoare cu cea a unei lotiuni de corp, doar o idee mai lichida, iar mirosul este placut si relaxant. 


Efectul este unul hidratant, iar pielea ramane moale si catifelata. Totusi as zice ca nu inlocuieste un unt de corp (dar o crema da), deci daca aveti probleme foarte mari cu pielea, poate ar fi recomandat sa folositi un alt produs hidratant dupa, insa eu nu am nevoie. Oricum, cel mai mult imi place sa alternez folosirea lotiunii hidratante sub dus cu o crema normala.



Concluzia finala: imi place si o recomand. Nu este nevoie sa asteptati ca sa intre in piele ca sa nu va patati hainele si se impleteste cu usurinta cu ritualul de sub dus, asa ca poate deveni un automatism daca asezati sticluta la vedere, langa gelul de dus. Daca faceti partea din Team Lazy si uitati frecvent sa va dati cu crema, este un motiv in plus sa incercati aceasta lotiune sub dus.

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii