Review: Maybelline The Eraser Eye Treatment Concealer

17 martie

Imi pare foarte rau atunci cand citesc pe net despre diverse produse "minune" care nu se gasesc la noi. De fapt, nu inteleg care este politica dupa care se ghideaza anumite branduri si de ce ceea ce se gaseste "afara" nu exista si in Romania.
Maybelline The Eraser Eye Treatment concealer este unul dintre acestea si a fost nevoie sa merg in Anglia ca sa pot face rost de el. Marturisesc ca deja am ajuns la jumatate si incep sa planuiesc strategia de achizitionare a cel putin doua back-up-uri.


Acest anticearcan se gaseste in patru nuante (Fair, Light, Medium, Honey), plus un iluminator (Brightener) si o culoare care neutralizeaza cearcanele excesive (Neutralizer). Este un produs special deoarece are in componenta o concentratie mare de vitamina C, fructe Goji si Haloxyl, compus care are beneficii antiinflamatorii.


Textura sa este foarte usoara, astfel incat e nevoie de doar cateva tapotari pentru a il intinde. Finish-ul este atat de natural, inca pur si simplu se confunda cu pielea si nu iti dai seama ca ai ceva pe fata. Aplicatorul este foarte interesant, un buretel din microfibre care se satureaza atunci cand il rotesti. Il folosesc pentru a distribui produsul acolo unde doresc, iar apoi il intind cu ajutorul degetelor. De amorul artei am folosit si pensula, insa nu mi se pare ca se vede o diferenta care sa justifice efortul :D


Din pacate, din cauza luminii, prima imagine a iesit o idee mai galbena decat restul, dar nu cu mult. Oricum, efectul inainte/dupa si puterea de acoperire medie se pot observa urmarind coltul interior al ochiului, unde am cateva vinisoare vizibile. Am folosit nuanta Light.


Am observat ca, deoarece eu am zona de sub ochi uscata, spre sfarsitul zilei (dupa 7-8 ore) incepe sa sa se stranga un pic in ridurile fine daca nu folosesc o crema de ochi suficient de hidratanta.


Ce parere aveti? Eu iubesc acest produs si ma gandesc sa investesc si in varianta iluminatoare, care se presupune a fi asemanatoare cu Yves Saint Laurent Touche Eclat.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii