The perfect palette tag

09 martie

Ioana si July au fost foarte dragute si m-au nominalizat pentru "The perfect palette tag". Eu, mai putin draguta, le-am cam lasat sa astepte. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata :D

1. Best packaging
Detin doua palete Dior pe care le-am cumparat acum o mie de ani si de care nu ma indur sa ma despart. Fardurile sunt la fel de bune, nu si-au schimbat consistenta si nici pigmentul. Din punct de vedere al ambalajului, sunt foarte chic, incat e o placere sa le folosesti.



2. Best color payoff
Multa lume s-a plans de calitatea paletei Naked 3, mai ales de pigmentul fardurilor si nu inteleg de ce. Ma gandesc ca poate au fost cateva serii mai dubioase, deoarece cu a mea nu am avut deloc probleme. Ba mai mult, tinand cont de culori, mi se pare ca se vede minunat de bine pe pleoape.



3. Most versatile
Naked 1 imi place cel mai mult. In functie de preferinte pot folosi doar culorile din paleta, sau le pot combina cu nuante mai puternice.

4. Best for travel
In calatorii plec cu Naked 1 sau Dior Incognito. Sunt usor de transportat si au toate culorile de care am nevoie.



5. Biggest regret
Cand ma gandesc la regret, nu imi vin in minte banii platiti, ci faptul ca nuantele acestei palete sunt foarte frumoase, insa slab pigmentate. Trebuie sa insist serios si sa suprapun mai multe straturi pentru a obtine un efect ok. Este vorba de paleta Avon True Colour glamour eyes.



6. Best color names
Desi imi place cel mai putin dintre cele trei palete Naked, Naked 2 are cele mai dragute nume cum ar fi Bootycall sau Foxy :D



7. Least used
Imi pare tare rau de paleta Book of Shadows III de la Urban Decay. Culorile sunt foarte frumoase, insa ambalajul nu ajuta deloc. Cutia este mult prea mare ca sa o tin la indemana, asa ca mereu uit de ea.



8. Most used. Most loved. Desert island.
Clar Naked 1. Iubesc aceasta paleta si mi se pare perfecta pentru orice ocazie. Daca sunteti genul care preferati sa purtati un machiaj mai natural, this is the one!



Deoarece sunt cam late for the show, cred ca toata lumea a preluat aceasta leapsa. Daca e cineva care a sarit-o, va invit sa o faceti sau sa imi spuneti in comentarii care este paleta voastra preferata.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii