Noutati de la Anastasia Beverly Hills

07 aprilie

Cine nu a auzit despre faimoasele produse pentru sprancene de la Anastasia Beverly Hills? De fiecare data cand urmaresc filmuletele preferate de pe YouTube, aud cel putin cate o mentionare a Dipbrow pomade sau Brow wiz. Si trebuie sa recunosc ca ma simt un pic mandra, stiind faptul ca Anastasia e romanca ^_^

Saptamana trecuta am fost invitata in magazinul de pe Dorobanti (Victoria Gallery) pentru a ma juca cu noua linie de produse profesionale. Am petrecut o seara foarte placuta alaturi de alte bloggerite, fete pasionate de machiaj si skin care, asa ca va puteti da seama ca nu au lipsit subiecte de conversatie. 

Pe rafturile magazinelor, dar si online pe www.anastasiasoare.ro, au aparut numai bunatati: anticearcan (129 lei), farduri de ochi individuale (59 lei), rujuri lichide si glossuri (119 lei), kitul crema pentru contur (259 lei) si pastile pudra pentru contur (59 lei).


Vedetele serii mi s-au parut fardurile de ochi. Acestea sunt disponibile in 58 de nuante pur si simplu superbe. Pe mine m-a fascinat cel mai mult un roz pudrat pe care insa nu m-am gandit sa il si pozez ca sa vi-l arat. Exista 8 formule diferite: Titanium, Duo Chrome, Ultra-Matte, Metallic, Satin, Shimmer, Sparkle si Velvet. 


Desi n-am fost tentata de niciun ruj in ultima vreme, cele de la Anstasia Beverly Hills chiar m-au impresionat. Sunt extrem de pigmentate si au un finish mat. Si nu trebuie sa va fie teama ca nu exista o culoare potrivita si pentru voi, deoarece au fost create 18 nuante de unde sa puteti alege.


Daca sunteti fanele tehnicii de conturare, atunci cu siguranta v-ar placea Contur cream kitcu 6 nuante de contur sub forma de crema, usor de uniformizat si aplicat. Iar in cazul in care preferati pudrele, atunci va puteti customiza propria paleta, alegand culorile disponibile in pastile individuale. 

In cazul in care va intereseaza Dipbrow pomade de care va spuneam la inceputul postarii, sa stiti ca exista si la noi, iar pretul este de 69 lei. Deoarece nu am rabdarea necesara dimineata, eu prefer creionul de sprancene Brow Wiz (79 lei), motiv pentru care am si cumparat unul. Sper sa urmeze un review cat de curand, tinand cont ca l-am mai folosit anul trecut.



Voi ce produse Anstasia Bevery Hills ati dori sa incercati? 

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii