Primele impresii: Nutri Gold ulei extraordinar

18 mai

A treia tema in cadrul Scolii de Beauty Blogging by L'Oreal Paris are ca subiect Uleiul de fata extraordinar Nutri Gold. Astazi o sa va povestesc putin despre ele si primele impresii create urmand ca, dupa ce il folosesc o perioada mai indelungata de timp, sa revin cu un review complet. La sfarsitul postarii va asteapta si o surpriza!

Acest produs este considerat revolutionar deoarece este un ulei de fata, gandit pentru toate tipurile de ten si toate varstele. In continutul sau exista 8 uleiuri esentiale cu proprietati anti-imbatranire: lavanda, rozmarin, muscata, portocala, trandafir, maghiran, musetel si levantica.


Asa cum v-am obisnuit deja, voi incepe cu ambalajul, care este calitativ, o sticla din sticla. Aplicatorul in forma de pipeta ajuta la dozarea produsului si faciliteaza aplicarea. Mirosul este foarte placut, floral, insa destul de puternic. Daca se intampla sa aveti probleme cu sensibilitatea tenului, s-ar putea sa va deranjeze, asa ca mai bine il testati inainte.
Textura este foarte usoara, lucru neasteptat tinand cont de faptul ca vorbim despre un ulei. De asemenea, intra foarte repede in piele si nu lasa o pelicula grasa


Zilele trecute citeam un studiu oferit de L'Oreal din care reiesea ca cele mai importante probleme cu care se confrunta romancele din punct de vedere al ingrijirii pielii sunt tenul tern si lipsa hidratarii. Acest lucru se intampla din cauza faptului ca traim in orase aglomerate, foarte poluate, lucru care ne face rau. De aceea, Nutri Gold Ulei extraordinar a fost gandit pentru a hidrata si totodata de a conferi luminozitate tenului. 


Eu il folosesc in special seara, inainte de culcare si de aplicarea cremei de noapte. Imi place sa iau cam 4 picaturi, pe care le masez pe fata si gat. Pentru tema 2 din cadrul Scolii de Beauty Blogging by L'Oreal Paris, l-am incercat si dimineata, inaintea fondului de ten si anticearcanul si pot sa spun ca nu interactioneaza absolut deloc cu acestea, ba din contra, usureaza aplicarea lor. 

Deoarece tocmai am ramas fara serumul de fata, voi continua sa folosesc acest produs in fiecare seara, asa ca o sa va tin la curent cu modul in care evolueaza pielea mea. 

La final, am si o mica surpriza pentru voi. Pentru ca in cadrul temei ni s-a cerut si un scurt video, mai jos puteti vedea o zi (cam trista) din viata mea si modul in care integrez uleiul in rutina zilnica. Mi-ar fi placut sa va arat o cina luxoasa sau macar ceva mai exciting, dar nu a fost sa fie. Din pacate, calitatea este destul de indoielnica, deoarece nu am avut aparatura necesara si nici experienta anterioara. Oricum, si Michelle Phan si-a inceput cariera filmandu-se cu camera de la laptop, nu? :D

Daca vreti sa ma sustineti, ma puteti vota AICI (randul trei, Delia Dobrinoiu) sau direct, apasand pe butonul din partea dreapta a blogului.

You Might Also Like

0 comentarii