Despre Nivea Syling

10 iunie

Am o multime de lucruri sa va povestesc, dar timpul nu imi ajunge. Sunt intr-un proces de renovare si mutare casa de trei luni si parca nu se mai termina. Fiecare picatura din timpul meu liber se duce acolo, asa ca nu mai pot face poze cand e lumina buna si parca nu imi mai vine sa scriu atunci cand ajung extenuata in fiecare seara. De aceea, am sa va rog sa aveti un pic de rabdare cu mine si sa sa nu va suparati daca nu voi publica mai des in perioada urmatoare.

Pe langa review-urile pe care le planuiesc, am observat ca in ultima vreme au aparut o multime de produse noi despre care as vrea sa va vorbesc. Pentru ca echipa NIVEA a fost foarte draguta si mi-a trimis cateva dintre fixativele si spumele lor de par, m-am gandit ca ar fi un loc potrivit de unde sa incep.


Vara este momentul creativitatii cand vine vorba de coafura. Ca sa vina in ajutorul nostru, NIVEA a creat un spatiu unde se pot gasi atat informatii folositoare despre hairstyling, cat si o multime de idei de coafuri, in cazul in care aveti nevoie de un pic de inspiratie.


Eu am inceput sa testez gama NIVEA Diamond Gloss, care promite sa ofere parului uscat si tern stralucire. Deoarece folosesc o masca de ingrijire, pot zice ca podoaba mea capilara arata destul de bine, asa ca ce m-a interesat cel mai mult a fost fixarea coafurilor. Firul meu este extrem de moale si tinde sa se indrepte indiferent de situatie. Fixativul si-a facut destul de bine treaba, astfel incat, in timp ce vorbim, parul meu inca mai are bucle desi l-am aranjat de mai bine de 7 ore.


Sunt foarte curioasa sa incerc si gama Mega Strong, care ofera fixare mega puternica si de lunga durata, ingrijindu-l in acelasi timp, fara a-l incarca. Nu imi place deloc atunci cand, din cauza produselor de styling, coafora se pietrifica asa ca am asteptari destul de mari de la acest fixativ.


Din descriere, foarte potrivita pentru tipul meu de par ar fi si gama Volume Sensation, deoarece promite sa ofere volum dublu si strălucire parului subtire, fara a-l incarca.

Pe masura ce voi testa toate produsele, o sa va spun ce parere imi voi face.

Va doresc o zi frumoasa!

You Might Also Like

0 comentarii