Un pic de shopping nu strica niciodata...

31 iulie

Salutare din vacanta! Desi trebuie sa recunosc ca nu mi-a prea stat gandul la blog in ultimele zile, am profitat de seara petrecuta in camera pentru a scrie o postare despre cumparaturile facute in ultima perioada. Stiu ca inca mai sunt reduceri si, daca va grabiti, inca mai puteti profita de oferte, asa cum am facut si eu.
Lovitura am dat-o la Stradivarius, de unde am plecat cu 90% dintre hainele incercate. Pantalonii au fost cei mai scumpi, 70 de lei.


Fusta si camasile m-au costat in jur de 40-50 de lei. Am in minte un outfit minunat cu bluza alba si fusta rosie.





Desi sunt fan declarat Zara, imi este cam greu sa gasesc ceva pe masura mea la reduceri, Totusi, nu am putut pleca fara doua articole deosebite. Bluza cu imprimeu Paisely mi s-a parut sexy, desi nu dezvaluie chiar nimic la nivelul decolteului. Ma gandesc ca senzatia este data de snuruletul de catifea. Cea colorata este potrivita pentru zilele de vara, mai ales ca are spatele gol ;)



Imi doream de ceva vreme o salopeta de genul celei de mai jos. M-am tot uitat prin magazine, dar pana la urma am gasit-o intr-un magazin de cartier, la un pret derizoriu.


De la H&M am cumparat o pereche de pantaloni scurti care s-a dovedit deja foarte utila si un maieu negru, cu un pic de dantela.



Rochia de mai jos am purtat-o la cununia civila si am luat-o de la magazinul Etic.


De la House of Art am plecat cu o fusta alba, foarte frumusica, care a costat cam 60 de lei.


Tot pentu nunta a trebuit sa cumpar si pantofi albi: o pereche clasica (Anna Cori sau ceva de genul asta) si niste platforme comode (Stradivarius).



Voi ce afaceri bune ati descoperit in acest sezon de reduceri?


You Might Also Like

0 comentarii