Produse preferate iulie

08 august

Dupa doua luni nebune, iata ca APROAPE mi-am revenit. Ne-am intors din concediu si incerc sa folosesc acest weekend ca sa reintru in normal, nu de alta, dar de luni trebuie sa ma duc si la serviciu! In afara de somn si leneveala, mi-am adunat puterile ca sa fac niste poze rapide la produsele preferate in luna care a trecut:


Crema de fata Ivatherm Sunlight SPF 50 este foarte buna si v-o recomand. Pe langa faptul ca protejeaza tenul impotriva efectelor nocive ale soarelui, chiar este hidratanta si intra foarte bine in piele.
Crema Nivea Soft am folosit-o pentru corp si mi-a prins foarte bine, mai ales ca in prima zi de concediu am facut o prostie maaare si am iesit la o plimbare de 30 de minute fara sa ma dau cu SPF. Va dati seama cum aratau umerii mei dupa aceea! V-as ruga sa fiti atente, ca sa nu patiti ca mine,


Pentru ochi am optat pentru un machiaj extrem de simplu, dar de efect. Sprancenele le-am conturat cu creionul Brow Wiz de la Anastasia Beverly Hills, iar pe pleoape am folosit creionul crema de la Wjcon, in nuanta rose quartz. Apropo de Wjcon, o sa revin cu o postare separata, pentru ca acum doua saptamani am fost la un mic eveniment de-al lor unde am facut si cateva poze.
Se pare ca rimelurile de la L'Oreal nu inceteaza sa ma impresioneze. Desi iubesc Telescopic, acum m-am reindragostit si de Volume Million Lashes.


Despre blush-ul Rimmel Stay Blushed v-am povestit aici. Merge de minune cu pielea bronzata.
Rujuri nu am prea folosit, insa atunci cand am decis sa port ceva pe buze, a fost L'Oreal Color Riche in nuanta 630.



La final, nu pot sa nu mentionez Tangle Teezer. La cat de ametita am fost din cauza nuntii, am uitat sa imi pun bagaj o multime de chestii. Printele ele au fost samponul si masca de par, asa ca a trebuit sa le folosesc pe cele de la hotel. Deci va dati seama cum arata parul meu dupa ce il spalam. Doar draguta de TT m-a ajutat si am reusit sa il descurc cu greu. Puteti citi mai multe despre aceasta perie aici.


Pregatesc deja doua reviewuri, pe care sper ca le voi publica saptamana care vine. Pana atunci, va urez un weekend placut!

You Might Also Like

0 comentarii