Review: gel de dus Yves Rocher Les Plaisirs Nature (zmeura)

07 septembrie

Romania se uita la meci, iar eu tocmai am terminat un dus lung cat o zi de post. Si pentru ca am vrut sa va spun impresiile "la cald", primul lucru pe care l-am facut dupa ce am iesit din baie a fost sa deschid PC-ul.
Cand vine vorba de geluri de dus, nu sunt foarte pretentioasa. Important e sa nu imi usuce pielea si sa miroasa placut. Asa ca atunci cand am deschis sticluta de Yves Rocher Plaisirs Nature am ramas impresionata.


Mirosul este absolut divin! Parfumul zmeurei mi se pare atat de natural, incat imi aminteste de vremea copilariei, cand strangeam prea multe fructe in palma, in graba mea de a le culege pe cele mai coapte.


Desi destul de lichid, odata ce intra in contact cu apa si cu pielea, gelul de dus face o spuma satisfacatoare. Combinata cu parfumul amintit mai sus, e un adevarat deliciu sa il folosesti. O alta parte buna este faptul ca nu usuca pielea, asa cum mai fac produsele de acest fel.
De asemenea, ingredientele din compozitie sunt de origine vegetala: zmeura bio, apa de hamamelis bio, glicerina vegetala si baza de curatare de origine vegetala. Tocmai de aceea, termenul de valabilitate este de 6 luni, insa nu cred sa reziste in baia mea mai mult de o saptamana-doua. Acest lucru se intampla si din cauza sticlutei care nu are dozator, asa ca de fiecare data sunt tentata sa folosesc mai mult produse decat trebuie.


Cantitatea este foarte generoasa (400ml), iar pretul in jur de 25 de lei. Cu prima ocazia, o sa intru intr-un magazin Yves Rocher, ca sa incerc si alte variante. Ma gandesc ca nu as putea sa dau gres cu cea de capsuni.

Voi ati incercat gelurile de dus Yves Rocher Les Plaisirs Nature?

PS: Recunoasteti ca vi s-a facut pofta de zmeura!! :D

You Might Also Like

0 comentarii