Un pic de shopping nu strica niciodata....

10 septembrie

Aseara nu am avut stare asa ca, dupa serviciu, am decis sa fac o excursie in centrul vechi. Desi nu este locul meu preferat pentru iesit in oras (aka baut un suc), imi place mult sa ma plimb pe acolo. Asa ca am luat-o la pas incet, pana cand am ajuns la magazinul Wjcon. Invariabil, mi-am adus aminte ca imi "lipsea" cate ceva. Dupa aceea, in drum spre metrou, m-am impiedicat de DM si pur si simplu nu am putut sa trec pe langa vara sa verific ce noutati mai sunt pe acolo. La final, m-am tratat cu o ciocolata calda alba de la Starbucks. Am ajuns acasa extenuata :D


Zilele trecute am incercat o oja Wjcon care m-a uimit cat de mult a rezistat pe unghiile mele. Evident, am simtit nevoia sa verific daca a fost un caz aparte sau daca toate ojele lor sunt la fel de bune. Am plecat din magazin cu doua nuante de rosu, potrivite pentru toamna.


Despre creionul de buze in nuanta Petal v-am povestit aici. Pentru ca s-a consumat, a trebuit sa imi cumpar altul. Amuzant este ca eu imi aminteam ca se numea "Rose Petal" si am nedumerit-o foarte tare pe tipa din magazin. Intr-un final, ne-am lamurit ca este unul si acelasi.
In postarea de aici v-am aratat un creion de ochi superb. Atunci am rezistat tentatiei de a-l cumpara, dar aseara nu a mai scapat. Evident, astazi sunt machiata cu el (nuanta albastra).


La DM nu am vazut nimic special, dar m-am incapatanat sa plec cu ceva. Noroc ca tocmai cautam betisoare speciale pentru demachiat, deoarece luni fac primul meu machiaj de mireasa prietenei mele si am niste emotii de nu mai stiu de mine. In cazul in care imi tremura mana cand aplic tusul, as vrea sa am asa ceva, ca sa pot corecta cu usurinta.


Gelurile de dus Le Petit Marseillais erau la reducere, asa ca am profitat si am luat varianta de 400 ml care a costat 10-11 lei. De cand am descoperit Le Plaisirs Nature de la Yves Rocher, am inceput sa fiu mai selectiva cu geluri de dus pe care le cumpar.


Acum tot ce imi mai doresc este sa ajung acasa si sa stau degeaba, bagata sub patura :D

You Might Also Like

0 comentarii