Preferatele lunii noiembrie

30 noiembrie

Maine este 1 decembrie si parca timpul a zburat intr-o clipita. Sfarsitul de luna inseamna si postarea cu produse preferate, iar in noiembrie am experimentat mai mult, asa ca am sa va arat o multime de noutati.


Probabil o sa observati ca mi-am cam schimbat rutina de ingrijire a fetei. Acest lucru se intampla deoarece tenul meu trece printr-o transformare drastica, nu tocmai placuta. De la un ten normal/mixt am ajuns la unul uleios si nu prea stiu de ce se intampla acest lucru. Planuiesc sa merg la medic pentru a-mi face cateva analize, deoarece e posibil sa fie vreo dereglare hormonala. Sper sa se remedieze curand.


Uleiul de tea tree de la The Body Shop ma ajuta cu micile cosuri care tot imi apar in zona fruntii. Il aplic seara, inainte de culcare, si am observat ca are un efect calmant.


Chiar daca tenul e uleios, tot am nevoie hidratare, mai ales ca zona pometilor e deshidratata. De aceea, dimineata folosesc Elemis Hydra-Balance day cream, iar seara Super rescue antioxidant night moisturizer de la Clinique. Pana acum ma impac extrem de bine cu ele. Vechea crema de ochi Rexaline s-a terminat neasteptat de repede, asa ca am utilizat Clarins Baume "Special" din stocul personal :)


La ultima sesiune de shopping am cedat tentatiei si am cumparat mastile overnight de la Sephora. Va spun doar ca imi plac, iar mai multe detalii veti primi intr-o postare tip review. 


Probabil ca va amintiti de faptul ca in ultima vreme rimelurile L'Oreal au devenit preferatele mele. Telescopic e o pasiune mai veche de-a mea. La inceput am fost destul de sceptica, deoarece au schimbat periuta cu una flexibila, dar am observat ca efectul e acelasi: gene superbe. De la Wjcon folosesc creionul Double Impact, in combinatie cu fardurile din paleta Sleek Oh so special. Astfel, pe pleoapa aplic nuante neutre, iar sub linia genelor un pic de culoare care scoate machiajul din anonimat.


Despre Oribe cred ca am auzit de un miliard de ori la fetele de pe YouTube din UK si SUA. Asa ca atunci cand l-am primit cadou de la prietena mea, mai avea putin si chitaiam de bucurie. Este un spray care da textura parului si iti merita renumele. 


Trebuie sa recunosc ca in vara asta mi-a cam disparut cheful de a scrie pe blog, mai ales din cauza lipsei timpului. Nunta si mutarea in noul apartament m-a facut sa imi schimb un pic prioritatile. Toamna a venit cu o serie de proiecte urgente la serviciu, asa ca seara imi doream doar sa ajung acasa si sa stau degeaba. Odata cu frigul parca a revenit si entuziasmul de a scrie, asa ca va pregatesc o multime de postari interesante.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii