Produse terminate

06 noiembrie

Iar am facut o curatenie generala si mi-am dat seama ca s-au strans foarte multe ambalaje de la produsele terminate. De multe ori mai am cate un deget de crema hidratanta si o pun "bine" de nu o mai gasesc decat peste o suta ani, cand e deja expirata. Oare doar mie mi se intampla asa?


Samponul Dercos de la Vichy e preferatul meu de foarte mult ani. Am observat ca imediat ce incep sa folosesc altceva, incepe sa imi apara matreata. Ma enerveaza ca nu pot incerca lucruri noi, mai ales ca pe piata sunt o multime de produse interesante. Dar asta e, trebuie sa ma impac cu ideea. 
Ca geluri de dus am terminat Avon Sense (care nu mi s-a parut extraordinar), Mango&Orange Blossom de la Boots (miroase divin si il cumpar de fiecare data cand ajung in Londra) si Lancome Savon Fraichelle (pe care nu vi-l recomand deloc, deoarece miroase foarte aiurea, a sapun vechi). 
Despre crema de ras de la alba Botanica v-am povestit aici. Deja am inceput un tub nou.


Mastile de fata sunt slabiciunea mea, mai ales cele tip cearceaf. Pe cele de la My Beauty Diary le-am cumparat din Singapore si imi plac pentru ca hidrateaza foarte bine. Despre prima masca de picioare tip ciorap pe care am incercat-o anul asta, de la Kiko, v-am spus mai multe intr-o postare.


Ca demachiante am reusit sa salvez doar doua sticlute. Nu stiu cum se face, dar cand vine vorba de ele si de deodorante, nu reusesc deloc sa pun deoparte ambalajele. Ambele sunt produse foarte bune. Am cumparat din nou Nivea 3 in 1 apa micelara. In ceea ce priveste Aqua Light de la Ivatherm, chiar v-o recomand daca preferati lotiunile demachiante. Eu sunt mai mult fan apa micelara.


Daca aveti buget la dispozitie, sa va cumparati Caudalie Eau de Beauté (review aici). Eu ii tot dau tarcoale, dar parca mereu gasesc ceva mai urgent de cumparat. Crema de maini Cicaplast de La Roche Posay este printre cele mai bune pe care le-am incercat eu vreodata. In detaliu aici. The Body Shop cu Shea Butter este o crema de maini bunicica, dar care parca nu iese in evidenta decat prin mirosul minunat. Tinand cont ca sunt dependenta de unul de corp din aceeasi gama, aveam asteptari un pic mai mari. Crema hidratanta multiperformanta de la Ivatherm este foarte buna si va pregatesc si un review pentru ea. Tot de la Ivatherm am terminat si lotiunea de corp din aceeasi gama. Hidrateaza foarte bine.
Am gasit Kiehl's Abyssine Eye Cream + ratacit printr-un sertat.  Chiar daca nu se mai fabrica, eu chiar va recomand sa mergeti pana la un magazin Kiehl's. Fetele de acolo sunt foarte amabile si iti dau toate informatiile necesare, inclusiv mostre (si doar siti ca asta e slabiciunea mea :)).


De multa vreme am vrut sa va recomand acetona de la Care, Mega Image. Are un pret bun si curata foarte bine unghiile. Cred ca imi ia jumatate de an sa termin ditamai sticla. Dove fresh a fost singurul deodorant care a supravietuit fara a fi aruncat. Este ok. Nu pot zice ca am gasit un deodorant atat de bun incat sa il folosesc numai pe acela.
Mi-am declarat dragostea vesnica pentru Batiste aici. Ca fixativ am folosit atat Nivea, cat si L'Oreal Elnett. Este un produs foarte ok.


Deja mi-am refacut stocul pentru Maybelline The Eraser Eye Treatment Concealer (review). The're Real de la Benefit este un rimel foarte bun, insa cam scump pentru gusturile mele, mai ales ca L'Oreal Telescopic imi place la fel de mult si are un pret la jumatate. Clinique high impact mascara nu mi-a prea placut. In ceea ce priveste eyelinerul de la Physician's formula, a cedat in sfarsit, dupa mai bine de doi ani de zile. Tusul asta m-a impresionat pur si simplu, asa ca am cumparat deja altul. Chiar vi-l recomand.


Luna trecuta am reusit sa imi cumpar un desk pentru machiaj, asa ca am inceput sa ma organizez un pic mai bine. Parca de cand m-am mutat nu mai reusesc sa mai gasesc nimic. In noiembrie imi doresc sa imi fac si dresing, astfel incat sa rezolv si partea cu hainele aruncate peste tot :D

Weekend placut!!

You Might Also Like

0 comentarii