Review: Ivatherm Multi-Performance Hydrating Cream

13 noiembrie

Dupa cum stiti, inainte de a face un review imi place sa testez un produs o perioada mai lunga de timp, deoarece s-a intamplat de cateva ori sa am o parere care sa se schimbe dupa cateva luni de folosire.
Borcanelul de Ivatherm Multi-Performance Hydrating Cream e gol de ceva vreme, mi-am facut o parere clara, insa abia acum m-am regrupat pentru a va spune mai multe despre aceasta crema.


Conform producatorului, aceasta crema contine o combinatie de hidroxiceramide, care ajuta la regenararea barierei lipidice cutanate, acid hialuronic, fitosteroli si vitaminele A, C, E. Prima data am inceput sa o folosesc dimineata insa, asa cum ii spune si numele, este foarte hidratanta, ba chiar un pic prea hidratanta pentru tipul meu de piele. Dupa cateva zile am hotarat sa ii schimb locul si sa o introduc in rutina de seara, unde s-a potrivit la perfectie. 


Mirosul este placut, iar textura cremoasa. Desi hidrateaza, nu este genul care sa lase o pelicula grasa, ba din contra, mi se pare ca intra foarte repede in piele. Desi eu am testat-o in perioada primavara -vara, daca ai tenul mixt sau normal cred ca cel mai potrivita este pentru  iarna, atunci cand pielea tinde sa se deshidrateze. Daca ai pielea uscata, atunci merge oricand, oriunde :)


Cel mai mult imi place efectul de ten odihnit si luminos. De asemenea, parca pielea devine mai densa si pare mai sanatoasa. Cu siguranta, acesta este efectul ingredientelor hidratante din compozitie (acidul hialuronic, untul de shea si uleiul de migdale dulci).


Daca aveti nevoie de hidratare va recomand din toata inima aceasta crema. Chiar face ceea ce zice. Eu as fi vrut sa o cumpar iar, insa de cateva saptamani pielea mea s-a transformat complet si a devenit uleioasa. In acest conditii, imi trebuie ceva mai light, cel putin pana reusesc sa ma dumiresc care este problema.

Pretul este de aproximativ 74 de lei.

You Might Also Like

0 comentarii