SPA night | editia de iarna

17 noiembrie

Pentru ca sunt o lenesa innascuta, dar si imi place sa ma rasfat, serile de SPA sunt preferatele mele. Sunt modalitatea perfecta de a imbina utilul cu placutul. Deoarece as vrea sa duc acest ritual la un alt nivel, am decis sa va aflu secretele creand un tag: SPA night | editia de iarna.   .


1. Ce masca preferata ai dintre cele care se gasesc in comert?
Imi plac nenumarate, dar depinde de pret. Spre exemplu, Sisley este o masca-gomaj extraordinara, dar costa o caruta de bani. Dintre cele accesibile la pret as aminti Andalou Avo Cocoa Skin Food Mask si Sephora Sleeping Masks.

2. Stii vreo masca de tip DIY care functioneaza? Care este reteta?
In ultima vreme am fost mult prea lenesa ca sa imi mai fac masti. Totusi, daca stau sa ma gandesc, acum cativa ani imi placea foarte mult o masca cu miere, banana si iaurt. Combinatia asta lasa tenul incredibil de fin.

3. Ce este mai relaxant pentru tine, un dus sau o baie?
Desi am capacitatea de a sta cel putin 20 de minute la dus, baia este preferata mea pentru relaxare. De regula, imi pierd in cada cam 1-2 ore.

4. Care este gelul de dus preferat?
Imi plac foarte mult gelurile de dus de la Boots si, mai nou, le-am descoperit pe cele de la Yves Rocher si Le Petite Marseillais.

5. Dar spumantul de baie?
Cele de la Lush sunt foarte nice, mai ales pentru ca au si alte nebunii prin ele astfel incat apa capata textura.

6. Iti plac lumanarile parfumate? Ce ne recomanzi?
Yankee Candle cu scortisoara sau Bath and Body Works. De la acestia din urma am incercat cateva variante de primavara, insa tare mult as vrea sa incerc si editia de toamna. De fiecare data cand vad aceste colectii prezentate pe youtube ma apuca o mare pofta de cumparaturi. Imi pare rau ca nu exista si la noi.

7. Ce tip de ceai iti place?
Nu sunt mare fan ceai insa, daca ar fi sa aleg, ar fi editiile de iarna, cele cu scortisoara si mar. Momentan am descoperi Fares Anotimpuri: Iarna.

8. Film sau carte pentru serile lenese? Care sunt preferatele tale?
Prefer cartile, dar nici filmele nu strica. Cand e vorba de primele, aproape orice fel de beletristica, dar sa nu aiba excesiv de multe descrieri. La filme e mai dificil. Ma enerveaza comediile si cele cu multe batai. E foarte bine daca nimeresc un thriller sau un film de groaza. Nici cu cele SF nu mi-e jena :)

6. Cum te pregatesti pentru un somn odihnitor?
Aici e tare dificil de spus, deoarece eu sunt o persoana extrem de activa noaptea. Dimineata m-as trezi la 12 daca s-ar putea, insa serile pur si simplu nu se lipeste somnul de mine. Cel mai usor este sa fac o baie, sa ma cremuiesc si apoi imi deschid o carte. Am gandit aceasta intrebare pentru ca sunt tare curioasa cum faceti voi ca sa dormiti bine.

Le invit pe urmatoarele doamne sa preia tagul: Andreea, Camelia, Adina, Alina si Ioana, iar pe voi sa imi lasati raspunsurile in comentarii.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii