FARMONA: shower peeling si unt de corp cu aroma de Craciun

07 decembrie

Cand vine iarna ma apuca o pofta incredibila de tarta cu mere, vin fiert, scortisoara si ceaiuri cu arome speciale. Tocmai de aceea, cand am primit setul Sweet secret apple pie de la Farmona m-am gandit ca este perfect pentru aceasta perioada.

pachet craciun

Pentru ca nu mai auzisem despre acest brand, am facut un pic de cercetare si am descoperita ca firma Laboratoarele de Cosmetice Naturale Farmona a fost fondata in 1997 in Cracovia. Interesant este faptul Farmona foloseste tehnologii sigure pentru mediul inconjurator, la baza produselor aflandu-se ingrediente active naturale si extracte de inalta puritate ecologica


Setul incercat de mine cuprinde unt de corp si gel de dus peeling, ambele fiind din gama Sweet secret, iar costul este de 45 de lei.

Farmona sweet secret

Am sa incep sa va povestesc despre Apple pie body butter, deoarece unturile de corp sunt preferatele mele. Si lotiunile sunt ok, dar parca nu ma satisfac la maxim. Mirosul este divin, evident. In prima seara cand l-am folosit, dl Très Chic mi-a spus ca miros a placinta cu mere, deci aroma este naturala si extrem de placuta. De asemenea, persista destul de mult in piele. Deoarece folosesc produsul exact inainte de culcare, adorm cu zambetul pe buze si cu un pic de pofta de placinte. 
Textura este cremoasa si, neasteptat, intra foarte bine in pielea mea care este destul de uscata. Hidrateaza foarte bine astfel incat picioarele mele sunt fine peste zi.


Apple pie body wash peeling este un produs mai ciudat, deoarece este un mix intre un exfoliant si gel de dus. Initial am fost sceptica, insa apoi mi-am dat seama de avantajele de a le combina pe cele doua pentru a reduce din timpul alocat rutinei de sub dus. 


Mirosul este acelasi ca si la untul de corp, iar textura este de gel, cu particule mai inchise la culoare. Aceste particule sunt destul de dure si chiar exfoliaza pielea foarte bine. Nu stiu de ce, dar pe mine ma duc cu gandul la zatul de cafea. Ceea ce m-a incantat insa a fost si faptul ca, in contact cu apa, face suficient de multa spuma. Ceea ce inseamna ca intr-adevar poate fi folosit si pe post de gel de dus.



Daca doriti sa va rasfatati cu arome de sezon, va recomand sa incercati seturile Tutti frutti si Sweet secret. De asemenea, preturile sunt extrem de prietenoase asa ca, daca aveti un buget sub 50-55 de lei pentru cadourile de Craciun, va puteti incadra fara nicio problema. Aici puteti vedea restul bunatatilor. Eu am facut un mic colaj cu cateva idei. Voi ce ziceti?


You Might Also Like

0 comentarii