Idei de cadouri pe ultima suta de metri

15 decembrie

Imi place sa fac cadouri, imi place atunci cand vad bucuria din ochii celui care primeste. Din pacate, din cauza job-ului si a timpului care pare tot mai scurt, nu mai pot sa aloc la fel de multa atentie cumparaturilor de Craciun, asa cum o faceam acum 5-6 ani. Stiu ca multe dintre voi sunteti in aceeasi situatie, asa ca m-am gandit sa fac un scurt ghid de cadouri frumoase, care pot fi cumparate cu usurinta, pe ultima suta de metri.

cadouri craciun

Imi plac cadourile de la Nivea pentru ca sunt pentru toate buzunarele si cuprind produse bune, pe care le folosesc in mod constant. Daca ar fi sa aleg un cuvant care sa le caracterizeze, ar fi hidratare. Le recomand pentru matusi, bunici si verisoare :)



Poch-ul care contine serumul Q10 si apa micelara (care de altfel se afla printre preferatele mele), depaseste un pic 50 de lei si parca il vad potrivit pentru mame sau surori mai mari.


Daca vreti ceva un pic mai pretentios, dar fara sa folositi un buget prea mare, va recomand cadourile tip Ornament de Craciun de la L'Occitane en Provence. In cazul in care aveti un buget mai mare de 60 de lei, puteti alege dintre pachetele mai substantiale de la acelasi brand. Sunt convinsa ca o sora sau o prietena s-ar bucura foarte tare sa gaseasca asemenea minunatii sub brad.


Persoanele dragi noua pot fi rasfatate si cu seturile speciale de la Sephora din gama proprie. Pe langa gelul de dus si crema de corp, mai puteti adauga si mastile de fata, pe care le-am incercat si vi le recomand.


Unturile de corp de la The Body Shop sunt preferatele mele, asa ca numai gandul la setul de Craciun cu cele trei arome de sezon ma face un pic mai fericita.


Pentru persoanele care nu sunt atat de pasionate de ingrijirea pielii, ati putea achizitiona un parfumul. Eu va sugerez Guess Double Dare pentru doamne si Terre d'Hermes pentru domni.


Daca vreti ceva fresh si mai accesibil, puteti opta pentru eau de toillete de la B.U sau C-THRU.


Sunt atat de multe branduri de unde puteti cumpara produse de machiaj, incat nu imi fac griji ca nu puteti gasi ceva potrivit pentru cadoul planuit. Eu am ales cateva de la Melkior, un brand despre care am auzit numai de bine. Pentru ca sunt curioasa sa le incerc, acestea vor ramane in colectia mea.


Pentru unghii puteti lua seturi sau combina mai multe cateva dintre culorile preferate ale persoanei pentru care pregatiti cadoul. Eu sunt foarte incantat de comanda mea de Black Friday de la Top Line. Am avut ceva emotii din cauza firmei de curierat, dar pana la urma am intrat in posesia pachetului. Va amenint ca urmeaza sa fiti inundate de postari tip NOTD cu oje OPI.


Domnii nu trebuie neglijati chiar deloc. Desi incearca sa se dea un pic mari si tari si neafectati de spiritul sarbatorilor, va garantez ca le face mare placere sa deschida cadourile pregatite pentru ei. Eu v-am prezentat mai jos doua seturi foarte accesibile ca pret (Old Spice si STR8) insa, daca aveti un buget mai mare, puteti sa le luati un portofel din piele, o esarfa mai pretentioasa (de la Mango sau Zara) sau un ceas.



Voua ce v-ar placea sa primiti de Craciun? Ati facut lista pentru Mosu'? ;)

You Might Also Like

0 comentarii