Preferatele lunii decembrie

28 decembrie

Mai sunt 3 zile si gata cu 2015! Pentru mine a fost un an destul de dificil, dar si frumos, asa ca imi pare un pic rau pentru el. Totusi, astept cu nerabdare 2016, deoarece cred ca o sa-mi aduca niste aventuri foarte interesante :)

In ceea ce priveste produsele preferate in luna decembrie, mai jos am facut o lista scurta.


Iubesc creionul de sprancene Brow Wiz de la Anastasia Beverly Hills. Am ramas fara el de prin octombrie si timp de o luna si ceva l-am cautat ca disperata prin toate magazilele lor, insa era out of stock. Pana la urma am avut noroc sa il gasesc in Baneasa Shopping City. Tot de la acelasi brand am incercat si creionul Matte highlighter. Nu este un must in make-up si nici nu aveam asteptari prea mari, insa chiar mi-a placut efectul pe care il lasa.


Despre produsele Farmona v-am scris aici. Le-am primit la testat si m-am indragostit de ele. Chiar sunt delicioase.


O perioada lunga de timp le-am dat unghiilor mele o pauza. Probabil de aceea nu ati mai vazut postari de tip NOTD. Insa in luna decembrie m-a luat iar iubirea de oje. Preferatele mele sunt OPI My private jet si L'Oreal Eva's delicate rose.


Pe langa cele trei palete Naked pe care le folosesc non-stop, luna aceasta mi-a placut si Lancome Color Design. Este o varianta mini, tocmai buna de folosit in deplasari sau de pus in geanta. Imi place in mod special verdele, deoarece este o culoare deosebita.

Desi in acest moment sunt pe piata nenumarate ape micelare de calitate, care au un pret foarte bun, in decembrie m-am intors la prima mea iubire, Bioderma Sensibio.


Cand am deschis beauty box-ul de la Lookfantastic, am ramas un pic dezamagita de NUXE reve de miel. Ma gandeam ca nu mai am nevoie de inca o crema de maini. Cateva dintre voi mi-ati spus sa o incerc, deoarece este foarte buna si ati avut dreptate!


In final, vreau sa va reamintesc de anticearcanul Maybelline The Eraser Eye Treatment Concealer. Din pacate, in noiembrie l-am ratacit intr-o geanta si nu am reusit sa il mai gasesc, asa ca am fost obligata sa folosesc altceva. Cand l-am descoperit intr-unul dintre buzunare si am inceput sa il folosesc iar, mi-am adus aminte de ce il iubesc. Daca aveti ocazia sa il cumparati, va rog sa nu ezitati, deoarece este minunat. Astept cu nerabdare momenul in care va aparea si in magazinele din Romania.


Cam acestea au fost preferatele ultimei luni din an. Cred ca urmatoarea postare va fi despre cateva mici cumparaturi facute in ultima perioada.

Va pup!!

You Might Also Like

0 comentarii