Primele pareri | Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30

17 februarie

Oricat de stresante au fost ultimele saptamani, totusi tenul meu rezista cu gratie si nu da semne ca ar fi afectat, iar acest lucru ma face sa ma gandesc la faptul ca rutina mea de ingrijire a tenului este foarte buna. Printre produsele folosite, se afla si Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30, pe care am primit-o spre testare. 


Ce mi-a atras atentia prima oara este faptul ca vorbim despre un produs hidratant si anti-aging in acelasi timp. Uitandu-ma la cremele din comert, am observat ca, in functie de varsta la care se adreseaza, sunt fie una, fie cealalta. Acest lucru nu este tocmai OK pentru o persoana care are tenul deshidratat si a depasit 30 de ani, asa ca mine. Secretul din spatele Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 este brevetul AQUAGENIUM®. Extractul de seminte de mere stimuleaza activitatea aquaporinelor, niste canale care permit circulatia apei la nivel celular. generand astfel in profunzime apa de care are nevoie pielea. Vitamina PP intareste rezistenta pielii si ii creste impermeabilitatea, ajutand retierea apei la suprafata. Practic, pielea este reinvatata sa se hidrateze singura pe termen lung.


Un alt ingredient foarte bun este acidul salicilic. Acesta este un agent exfoliant, care ajuta la indepartarea celulelor moarte, avand ca efect o uniformizare a pielii, mai ales daca este folosit in mod constant. Rezultatul final este un ten mai fin si mai radiant. La luminozitate contribuie si asocierea unei pudre reticulare cu perle, creand un efect Rose Glow. Stiu ca suna fancy, dar aceste ingrediente fac ca produsul sa aiba o culoare usor rozalie si, atunci cand este aplicat pe piele, diferenta este vizibila.


Pe langa faptul ca hidrateaza, are efect anti-aging si ilumineaza, aceasta crema are SPF30 cu protectie UVB si UVA, ceea ce o face perfecta pentru lunile de primavara. Este foarte important sa va protejati pielea, deoarece expunerea la radiatiilor solare poate avea efecte negative care nu sunt neaparat evidente pe termen scurt insa, pe termen lung, provoaca hiperpigmentatie, riduri si chiar cancer de piele. Ceea ce mai trebuie sa stiti este faptul ca tenul nu este afectat numai atunci cand este cald si soare, ci si in zilele cu nori, asa ca trebuie sa folositi o crema cu SPF zilnic. In functie de anotimp, adaptati si gradul de protectie, astfel incat, in zilele de vara, sa ajungeti la 50+.


Dupa ce v-am facut o scurta descriere despre ce este si ce ar trebui sa faca, as vrea sa va povestesc si despre cum ma impac eu cu ea. Eu folosesc in fiecare dimineata, inainte sa aplic machiajul. Desi este emolienta, nu lasa deloc tenul gras si intra extrem de repede in piele. Datorita tentei rozalii, are si un usor efect de mascare a micilor imperfectiuni ale tenului. In mod normal probabil nu as fi observat acest lucru, deoarece as folosi fond de ten, dar de cand am venit din vacanta si sunt bronzata, prefer sa aplic doar anticearcan si putin machiaj. Faptul ca lasa pielea luminoasa si catifelata este, de asemenea, un alt mare plus.
Asa cum v-am obisnuit, nu as putea incheia postarea fara a discuta si despre slabiciunea mea, ambalajele. Sistemul acesta cu pompita mi se pare extraordinar. Dozeaza PERFECT cantitatea de produs de care am nevoie, este igienic si nu lasa aerul sa intre si sa afecteze ingredientele continute. Cantitatea este de 40 ml, iar pretul este in jur de 85 de lei.


Inainte sa va sperie pretul, va recomand sa mergeti si sa o incercati in farmacii. Chiar si aplicata pe mana o sa vedeti instantaneu efectul si cred ca va va convinge sa o luati acasa. Stiti ca de obicei ma entuziasem destul de rar cand vine vorba de un produs de ingrijire a pielii, insa Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 chiar imi place si nu am ce sa ii reprosez. Dupa ce voi termina tubul, probabil in urmatoarea luna, o sa revin cu impresii finale intr-o postare tip "Empties".

Voi obisnuiti sa folositi o crema cu SPF?

You Might Also Like

0 comentarii