Un pic de shopping (editia de vacanta)...

09 februarie

Nu v-am parasit, promit! Adevarul este ca saptamana mea nu a fost prea placuta, weekendul a lipsit cu desavarsire, iar de ieri parca ma incearca o raceala. Chiar si asa, nu am putut sa imi iau gandul de la a treia si ultima postare din sirul celor pentru vacanta. De data aceasta o sa va arat de cumparaturi am facut. Sa stiti ca nu mersesem deloc cu intentia de a ma lasa ispitita de oferte, dar vremea nu a tinut cu noi deloc, asa ca am ajuns si printr-un mall. Si cum erau reduceri, va dati seama ca nu am rezistat. Oricum, eu zic ca am fost relativ cuminte si nu am exagerat.


In materie de make-up am luat cate putin din toate. In primul rand, vreau sa va spun ca Sephora lor era un vis, cu brand-uri care la noi nu exista. M-am abtinut cu greu sa nu iau niste faimosul primer de la Hourglass care nu era deloc ieftin, iar eu imi promisesem sa nu fac excese. Totusi, am luat un kit de la Smashbox, pentru ca eram tare curioasa sa incerc produsele lor.


Paletele Marc Jacobs erau la reducere! Desi am atatea nuante de maro incat pot sa fac linistita baie in ele, a trebuit pur si simplu sa cumpar Lolilta, tocmai pentru ca auzisem atatea despre ea. Toata lumea o lauda.


Cremele de maini de la L'Occitane sunt foarte bune. Cel mai mult imi place varianta originala, cu unt de shea. Totusi am plecat acasa si cu o varianta mica a unei editii speciale L'Occitane au Bresil.


La aeroport ne-am trezit ca am mai ramas cu niste bani in moneda locala, asa ca am fost "obligata" sa ii cheltuiesc. Soarta a facut sa fie un magazin MAC chiar langa poarta de imbarcare. Primul lucru pe care am pus mana a fost creionul dermatograf Teddy despre care v-am vorbit un pic aici si un ruj in nuanta Nippon.


In materie de haine, pot sa va spun ca Rio este patria echipamentului sportiv, a costumelor de baie si a slapilor. Intrucat la adidas erau reduceri substantiale, am plecat cu o pereche de pantaloni si un maieu, perfecte pentru sala. Acum tot ce mai trebuie sa fac este sa ma si duc. Ma rog, bine ca am echipamentul necesar :D


Chiar daca nu prea pot sa sufar slapii, deoarece ma rod, nu am putut sa nu cumpar o pereche de Havaianas. Erau super ieftini.


In final, de la Zara am luat o camasa-rochie, potrivita pentru toamna si serile de vara.


Voi faceti cumparaturi cand sunteti in concediu? De regula ce alegeti sa achizitionati?


You Might Also Like

0 comentarii