Preferatele lunii februarie

07 martie

Astazi discutam cu o colega si ii povesteam cum am ceva de facut pe 7 martie, adica lunea viitoare. Cred ca va dati seama de socul pe care l-am avut cand mi-a spus ca astazi este 7 si nu peste o saptamana. Chiar nu imi dau seama unde dispar zilele astea, parca imi si inchipui ca maine o sa ma trezesc si o sa fie vara...


Luna trecuta am incercat destul de multe produse care mi-au placut. Primul dintre ele este acidul hialuronic de la Collistar. Il folosesc seara, inainte de cream de noapte si chiar mi se pare ca a avut un impact bun asupra pielii mele. Daca efectul se va pastra, promit sa revin si cu un review.


Despre crema de la Bioderma - Hydrabio Perfecteur SPF 30 - am spus tot aici. Imi place in continuare foarte mult si voi continua sa o folosesc pana cand se termina. De la REN am incercat o crema de ochi pe care am avut-o in deluxe size - Keep Young and Beautiful. Mi se pare ca hidrateaza foarte bine pielea sensibila de sub ochi si ma gandeam ca ar fi frumos sa o cumpar si in varianta full size. Trebuie sa fac cateva investigatii cu privire la pret.


La Beauty Bloggers Meeting 4 am primit Benefit They're Real in varianta de calatorie. Mai folosisem acest rimel si mi-a placut enorm de mult, dar apoi am uitat de el si, incercand si alte variante, am zis ca pana la urma nu e chiar atat de extraordinar. Evident, acum ca il am iar in portfard m-a uimit cat de bun este. Daca doriti sa incercati un rimel mai scump, vi-l recomand pe acesta. Review-ul il puteti citi aici.


Ca machiaj iar am cedat tentatiei paletei NAKED 1 de la Urban Decay. Fac ce fac si tot la ea ma intorc. In ceea ce priveste pensula, imi place foarte mult cea pe care am primit-o intr-un beauty box de la Lookfantastic. Este densa si potrivita pentru aplicarea fardului. Brand-ul se numeste Look better feel better.


La final, trebuie sa mentinez tusul de ochi de la Kat Von D care inca se tine pe baricade, desi este deschis de mai bine de jumate de an, precum si oja superba de la OPI - Stay the night (swatch). Totusi, vedeta lunii februarie este rujul MAC in nuanta Nippon. Urmeaza sa revin cu un review, ca sa il vedeti in toata maretia sa.


Somn usor!

You Might Also Like

0 comentarii